تاریخ انتشار: 1400/06/15 11:03
کد خبر: 33906

سردار دست از سر قایدی بر نمی‌دارد

در فوتبال آمادگی روحی و روانی به اندازه آمادگی جسمانی و آمادگی تاکتیکی برای رسیدن به پیروزی و موفقیت در یک تورنمنت مهم است.
سردار دست از سر قایدی بر نمی‌دارد

عکس های مخابره شده از اردوی تیم ملی در دوحه نشان می دهد جو خوبی بر اردوی تیم ملی حاکم است و رفاقت ها و توامان بازار کری ها داغ است. به خصوص کری که بین سردار آزمون ومهدی قایدی وجود دارد. این دو که در بیرون از زمین هم با رابطه صمیمانه وخانوادگی دارند در تمرین تیم ملی مدام برای هم خط و نشان می کشند. احتمالا سردار آزمون گلزنی های خود را به رخ می کشد و مهدی قایدی دریبل های ریزی که می زند. و زمانی که روی بخشی از تمرین با هم شرط می کنند فرد پیروز فریاد شادی سر می دهد تا رقیب قالب تهی کند که به نظر می رسد در این تصاویر سردار آزمون برنده شرط با مهدی قایدی بوده است. البته مهدی قایدی هم بازیکنی نیست کم بیاورد و هم چنان در عرصه رقابت و کری با همبازی خود باقی می ماند و این قصه در تمرین بعدی هم تکرار خواهد شد.
سردار آزمون که به دلیل محرومیت نتوانست در بازی با سوریه در کنار مهدی طارمی قرار بگیرد خوشبختانه علاوه بر مسئله روحی و روانی از نظر فنی هم در شرایط ایده آلی قرار دارد و آماده است بار دیگر در کنار مهدی طارمی دروازه عراق را تهدید کند و مهدی قایدی هم از روی نیمکت منتظر یک فرصت است تا به عنوان اسلحه پنهان اسکوچیچ به تیم حریف ضربه بزند. با این تیم با کیفیت و خوشحال پیش بینی می شود از تیم ملی نمایش خوبی در برابر عراق ببینیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4be9r8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی پرگل زنیت با گلزنی آزمون