تاریخ انتشار: 1400/06/15 22:07
کد خبر: 33872

جدی‌ترین رقیب رونالدو در رده ملی کیست؟

کریستیانو رونالدو از همین حالا رقیب بزرگی برای رکورد گلزنی خود در رده ملی دارد.
جدی‌ترین رقیب رونالدو در رده ملی کیست؟

در بین بازیکنان فعال در دنیای فوتبال، علی مبخوت، مهاجم 30 ساله تیم ملی امارات تهدید مهمی برای رونالدو محسوب می شود و او تا به حال موفق به زدن 76 گل شده است. اما فاصله 35 گله با رونالدو و البته کیفیت نه چندان بالای تیم ملی امارات شانس او را برای رسیدن به رکورد ستاره پرتغالی کم می کند.

 

لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی نیز 76 بار برای این تیم موفق به گلزنی شده، اما او 34 ساله است و بعید است بتواند این فاصله قابل توجه با رونالدو را جبران کند. سونیت چتری اهل هند نیز 75 بار موفق به گلزنی شده، اما 37 ساله است و تقریبا شانسی برای رسیدن به رونالدو ندارد.

 

نیمار، ستاره برزیلی و 29 ساله نیز با 67 گل از شانس مناسبی برای رسیدن به رونالدو برخوردار است، اما معمولا بازیکنان برزیلی با افزایش سن دچار افت محسوسی می شوند و ستاره پرتغالی امیدوار است این روند در مورد نیمار نیز تکرار شود.

 

اما شاید روملو لوکاکو، گلزن 28 ساله تیم ملی بلژیک را بتوان جدی ترین تهدید بالقوه برای رونالدو دانست. این ستاره تنومند در 50 بازی اخیر خود برای تیم ملی بلژیک موفق به زدن 50 گل شده و رکورد فوق العاده را به ثبت رسانده است. روملو لوکاکو در حال حاضر 67 بار موفق به گلزنی شده و فاصله 44 گله با رونالدو دارد، اما حفظ این روند در سال های پیش رو و البته ثباتی مانند ستاره پرتغالی ممکن است شانس او را برای رسیدن به این رکورد افزایش دهد.

 

جالب اینجاست رونالدو در 100 بازی اول خود 37 بار و لوکاکو 67 بار موفق به گلزنی شده اند. این یعنی اگر ستاره بلژیکی مانند رونالدو تا 36 سالگی در اوج باشد می تواند رکورد او را از آن خود کند؛ هدفی که البته رسیدن به آن بسیار دشوار است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45rgeo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انگیزه لوکاکو از گذاشتن این پیام « مسی بهتر است، رفیق!» چه بود؟