تاریخ انتشار: 1400/06/15 22:25
کد خبر: 33870

چراغ سبز بوفون برای بازگشت به تیم ملی ایتالیا

جان لوئیجی بوفون به نوعی تایید کرد که برای بازگشت به تیم ملی ایتالیا منتظر تماس روبرتو مانچینی است.
چراغ سبز بوفون برای بازگشت به تیم ملی ایتالیا

در حالی که تصور می‌شد یوونتوس، آخرین تیم باشگاهی جان‌لوئیجی بوفون باشد و او پس از پایان دوران حضور در این تیم از فوتبال خداحافظی کند، اتفاقی دیگر رقم خورد و اسطوره تمام نشدنی فوتبال ایتالیا در تابستان امسال به پارما پیوست تا به تیمی بازگشته باشد که دوران حرفه ای خود را از آنجا آغاز کرده بود.

 

در ماه‌های اخیر شایعاتی شنیده شده مبنی بر اینکه ممکن است جان‌لوئیجی بوفون به تیم ملی ایتالیا نیز بازگردد و در رقابت‌های جام جهانی قطر شرکت کند. موضوعی که دروازه بان 43 سال هیچگاه آن را رد نکرده و حالا یک بار دیگر در مصاحبه ای برای بازگشت به آتزوری چراغ سبز نشان داده است.

 

بوفون درباره احتمال بازگشت به تیم ملی ایتالیا و حضور در جام جهانی قطر گفت: "به طور کلی هدف خاصی برای خودم تعیین نکرده ام و تنها به دنبال این هستم که خوشحال باشم. من می خواهم با لذت و اشتیاق فراوان به فوتبال بازی کردن ادامه دهم. ایده ای برای خداحافظی از فوتبال ندارم و متوجه این موضوع شده ام که بازیکن بسیار مهمی برای هواداران پارما هستم و در واقع آنها ها رویاها و امیدهای خود را به من سپرده اند.

 

اگر روبرتو مانچینی با من تماس بگیرد خواهیم دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد. ما دو یا سه سال پیش با یکدیگر صحبت کردیم و از طرف دیگر من اصلاً قصد ندارم که فشار اضافی روی تیم ملی ایجاد کنم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yjm5a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سنگربان افسانه ای فوتبال ایتالیا از خداحافظی منصرف می شود؟!