تاریخ انتشار: 1400/06/15 22:52
کد خبر: 33866

پاسخ اسکوچیچ به سوال حاشیه‌ساز خبرنگار عراقی

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از بازی با عراق گفت که با رسیدن بازیکنانی که در بازی نخست غایب بوده اند، ایران بازی به نسبت بهتری ارائه می دهد.
پاسخ اسکوچیچ به سوال حاشیه‌ساز خبرنگار عراقی

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از دیدار برابر عراق گفت: اولین چیزی که باید راجع به این دیدار باید، بگویم این است که بازی بسیار مهمی است. ما چند ماه پیش رو به روی عراق بازی کردیم ولی شرایط این با مسابقه قبلی کاملا متفاوت است، آنها با مربی و تیم جدیدی به میدان می آیند و دیدار یکسانی نسبت به بازی گذشته نخواهند بود. بازی اول با سوریه نتوانست به صورت کامل کیفیتمان را نشان بدهد ولی با برگشتن بازیکنانمان و انگیزه بالایی که بچه ها داریم، مطمئنا بازی بسیار بهتری را روبروی عراق انجام می دهیم.

 

اسکوچیچ در مورد اینکه روند آماده سازی تیم ملی را  با توجه به زمان اندک چگونه ارزیابی می کند و اینکه عراق نسبت به تیم چند ماه پیش چقدر متفاوت است، پاسخ داد: در بازی اول مشکلات زیادی بود و نتوانستیم آنطوری که می خواهیم بازیمان را ارائه بدهیم. برخی از تیم های ملی این مزیت را دارند که بازیکنانشان را زودتر در اردوها در اختیار داشته باشند و با آنها زمان بیشتری کار کنند ولی ما از این موضوع بی بهره بودیم چون بازیکنان لژیونر و بین المللی ما تنها 2 روز قبل از بازی اول به جمع ما اضافه شدند. همچنین بازیکنان داخلی ما از شرایط آرمانی به دور بودند و به آن ریتمی که از آنها انتظار داشتیم، نرسیده بودند. ولی با اضافه شدن سایر نفرات و بازیکنانی که در بازی اول غایب بودند، مطمئنیم که کیفیت به مراتب بهتری نسبت در بازی دوم ارائه می دهیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rbwlb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اسکوچیچ: دوست دارم با سه امتیاز زمین را ترک کنیم