تاریخ انتشار: 1400/06/16 23:01
کد خبر: 33808

عربستان مقتدرانه به سمت جام جهانی

شاگردان هروه رنار دومین پیروزی پیاپی خود را مقابل تیم ملی عمان جشن گرفتند.
عربستان مقتدرانه به سمت جام جهانی

در آخرین مسابقه گروه B مرحله مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا، تیم ملی عمان که سرمربیگری آن را برانکو ایوانکوویچ برعهده دارد، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط مقابل تیم سه امتیازی عربستان قرار گرفت.

ملی پوشان عربستان که در نخستین مسابقه خود در مرحله انتخابی جام جهانی به پیروزی ۳ بر یک مقابل ویتنام دست پیدا کرده بودند، در شرایطی امشب مهمان تیم ملی عمان بودند که شاگردان برانکو هم در بازی اخیرشان شگفتی‌ساز ظاهر شده و در ژاپن برتری یک بر صفر را برابر سامورایی‌ها به دست آوردند.

شاگردان هروه رنار در تیم عربستان نیمه اول را بهتر دنبال کردند و پس از موقعیت‌های خطرناکی که به وجود آوردند، توانستند در دقیقه ۴۲ روی ارسال سلمان الفرج از سمت راست زمین، پاس پشت پای زیبای فهد المولد و شوت محکم صالح الشهری به گل اول بازی دست پیدا کنند.

تیم ملی عربستان با نمایش برتر در نیمه اول و یک گل تمرین شده توانست نیمه اول را با برتری مقابل عمان پشت سر بگذارد، اما در نیمه دوم شاگردان برانکو ایوانکوویچ کاملا سوار بر بازی شدند و در حالی که هیچ شوتی در چارچوب خود ندیدند، سه فرصت جدی به وجود آوردند که با بدشانسی نتوانستند به گل دست یابند.

تلاش ملی پوشان عمان در نیمه دوم برای جبران نتیجه ثمری نداشت تا آنها نتوانند برخلاف مسابقه با ژاپن شگفتی‌ساز شوند و با نتیجه یک بر صفر مقابل عربستان شکست خوردند تا در جدول گروه B قاره آسیا سه امتیازی و در رده سوم بمانند.

سعودی‌ها پس از برتری ۳ بر یک در مسابقه اول مقابل ویتنام، امشب هم با پیروزی یک بر صفر برابر عمان ۶ امتیازی شدند تا پشت سر استرالیا و بخاطر تفاضل گل کمتر در رتبه دوم جدول گروه B قرار بگیرند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3egd99

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 کالدرون، مدنظر شیوخ امارات قرار گرفت