تاریخ انتشار: 1400/06/16 23:32
کد خبر: 33804

توقف سوریه و امارات تقدیم به ایران

تیم‌های ملی سوریه و امارات همچنان بدون برد در مرحله مقدماتی جام جهانی ماندند.
 توقف سوریه و امارات تقدیم به ایران

در چارچوب دیدارهای گروه A مرحله مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا، تیم‌های ملی سوریه و امارات که رقبای ایران به حساب می‌آیند، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در ورزشگاه ملک عبدالله امان در کشور اردن که زمین بی‌طرف بود، مقابل هم قرار گرفتند.

سوریه که در نخستین مسابقه خود با یک گل مقابل ایران شکست خورده بود، امشب برای کسب پیروزی تلاش می‌کرد و امارات نیز پس از توقف اخیرش برابر لبنان، سعی داشت به پیروزی برابر سوری‌ها دست یابد تا شانس خود برای رسیدن به جام جهانی ۲۰۲۲ را افزایش بدهد.

در شرایطی که دو تیم به دنبال محک زدن یکدیگر در لحظات ابتدایی مسابقه بودند، اماراتی‌ها روی یک اتفاق و صحنه عجیب توانستند به گل زودهنگام مقابل سوریه دست پیدا کنند و پیش بیفتند.

تیم ملی امارات در دقیقه ۱۲ روی توپ ارسالی از زمین خودی و اشتباه عجیبی که دروازه‌بان تیم سوریه انجام داد و توپ را از دست خود رها کرد، توسط علی مبخوت، مهاجم سرشناس امارات به گل اول دست یافت.

نیمه اول با پیروزی امارات پایان یافت که همین اتفاق موجب شد تا سرمربی سوریه تغییراتی در ترکیب تیمش ایجاد کند و به مرور زمان نفرات هجومی را به زمین بفرستد که یکی از این جابه‌جایی‌ها، ورود محمود البحر به زمین بود تا این مهاجم کار را به تساوی بکشد.

در دقیقه ۶۴ محمود البحر نفوذ خطرناکی از سمت راست زمین انجام داد و به سمت راست پاس داد که در ادامه ارسال محمود المواس به مقابل دروازه امارات را شاهین عبدالرحمن، مدافع میانی این تیم با مهار سینه اشتباه دفع کرد تا توپ مقابل پای محمود البحر بیفتد و این بازیکن با شوت سرضرب بدون مکث توپ را به طاق دروازه بفرستد.

سوری‌ها پس از این گل بازهم برای زدن گل دوم در مسابقه‌ای که میزبان بودند، تلاش کردند ولی حملات آنها و موقعیت‌هایی که امارات به وجود آورد، ثمری نداشت تا در نهایت این مسابقه با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کند.

تیم ملی سوریه با این مساوی یک امتیازی شد و در رده پنجم جدول گروه A مرحله مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا ماند و امارات نیز با ۲ امتیاز در رتبه سوم قرار و پایین‌تر از امارات و کره جنوبی قرار گرفت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39k8ex

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرتغال بدون رونالدو صدرنشین گروه A انتخابی جام جهانی در اروپا