تاریخ انتشار: 1400/06/19 23:40
مالک باشگاه ماشین سازی تبریز:
کد خبر: 33648

باید ابتدا مشکل پنجره و مالکیت باشگاه حل شود

مالک باشگاه ماشین سازی تبریز گفت:باید ابتدا مشکل مالکیت باشگاه را حل کنیم.
باید ابتدا مشکل پنجره و مالکیت باشگاه حل شود

یونس قربانی در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه اظهار داشت: اگر تا آخر هفته جاری انتقال قطعی باشگاه صورت نگرفته و مشکل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی توسط مدیریت قبلی حل نشود در خصوص وضعیت حقوقی باشگاه تصمیماتی اتخاذ خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه افزود: هدف و سیاست باشگاه توجه به و حمایت جدی از  مربیان، بازیکنان بومی و جوانان آینده دار بوده و از کادر فنی بومی و  فعلی حمایت کاملی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: اعتقاد راسخ داریم که با دادن  فرصت کافی به کادرفنی، بازیکنان بومی و جوانان پتانسیل و توان لازم برای بستن تیم پرقدرت وجود دارد به شرطی که حمایت لازم و کافی از سوی هواداران، مسئولان و مدیران ورزشی استان از این سیاست باشگاه  صورت بگیرد.

قربانی ضمن قبول برخی از انتقادات نسبت به  کم بودن زمان اشاره کرد: باید ایتدا مشکل پنجره و مالکیت باشگاه حل شود.

وی تاکید کرد: تا کی باید به  مربیان، بازیکنان، جوانان و افراد بومی بها ندهیم؟ماحصل بی توجهی به تیمهای پایه ،جوانان و استعدادهای بومی همین وضعیت اسفبار فعلی فوتبال آذربایجان هست که متاسفانه نه تنها در تیمهای ملی نماینده‌ای ندارد حتی برای تیمهای خودشان هم باید بالای ۹۰درصد بازیکن غیربومی با هزینه های بالا و با مشکلات عدیده انتخاب کنند.

مالک باشگاه با بیان اینکه آیا شایسته است که با وجود این همه استعداد و جوان در استان تیم ماشین سازی مثل فصل گذشته  بالای ۲۰ بازیکن غیر بومی داشته باشد ابراز داشت: از هواداران محترم تقاضا میکنم ضمن صبوری، از باشگاه خود حمایت نموده و به شایعات و اخبار نادرست منتشره در رسانه ها و فضای مجازی توجه ننمایند.

قربانی افزود: هرگونه تصمیم، برنامه و سیاست باشگاه از طریق پیج رسمی اعلام خواهد شد.

مالک باشگاه در خصوص برنامه های باشگاه برای فصل جدید نیز گفت: از هفته گذشته تمرینات تیم  با حضور بازیکنان بومی وجویای نام  آغاز شده و در این هفته نیز با نظر کادر فنی نفرات جدید و مورد نظر جذب و  تمرینات تیم با جدیت دنبال خواهد شد.

قربانی تصریح کرد: در رابطه با برنامه ریزی برای روند مدیریتی و حقوقی باشگاه برای فصل جاری در جلسه این هفته هیئت مدیره  تصمیمات لازم گرفته خواهد شد.

وی در پایان متذکر شد: تلاش هیات مدیره بستن تیمی پرقدرت و با نشاط بوده که البته تمامی برنامه های ورزشی، مالی و آتی باشگاه طبق نظر هیات مدیره منوط به انتقال مالکیت باشگاه و حل مشکل پنجره نقل و انتقالاتی می‌باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45rggq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/بلاتکلیفی بلای جان ماشین سازی تبریز