تاریخ انتشار: 1400/06/21 22:15
کد خبر: 33560

لیدز 0 - 3 لیورپول؛ تیم کلوپ از قافله عقب نماند

لیورپول با ارائه نمایشی تماشایی موفق شد با سه گل لیدز تحت هدایت مارچلو بیلسا را مغلوب کند.
لیدز 0 - 3 لیورپول؛ تیم کلوپ از قافله عقب نماند

کورس کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر از همین ابتدای فصل آغاز شده و لیورپول نیز امروز با پیروزی 0-3 مقابل لیدز 10 امتیازی شده و خود را به تیم های صدر جدول رساند. البته مصدومیت شدید هری الیوت، بازیکن  جوان لیورپول کام کادر فنی و هواداران این تیم را تلخ کرد.

 

لیدزیونایتد بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه چهارم و روی حرکت رودریگو فرصت داشت به گل اول مسابقه دست یابد، اما ضربه این بازیکن با عکس العمل آلیسون بکر، دروازه بان لیورپول مواجه شد.

 

اما در ادامه این لیورپول بود که کنترل جریان مسابقه را در دست گرفته و در دقیقه 20 به گل اول نیز دست یافت. ترنت الکساندر آرنولد با ارسال دقیق خود در دهانه دروازه محمد صلاح را صاحب بهترین فرصت گلزنی کرد و این ستاره مصری نیز به راحتی موفق شد گل اول لیورپول را وارد دروازه لیدز بکند.

 

 

در دقیقه 27 مرسی سایدی ها باز هم صاحب موقعیت گلزنی شده و این بار روی ارسال یک کرنر می توانستند به گل دوم نیز دست پیدا کند، اما ضربه هری الیوت با عکس العمل مسلیر همراه شد.

 

در اواخر نیمه اول سادیو مانه با حرکت تکنیکی خود در گوشه محوطه هری الیوت را صاحب موقعیت کرد، اما ضربه این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت و لیورپول با برتری 0-1 راهی رختکن شد.

 

مرسی سایدی ها نیمه دوم را نیز بهتر آغاز کرده و در دقیقه 50 به گل رسیدند. روی کرنر آرنولد و اثرگذاری ویرژیل فن دایک، ضربه ابتدایی فابینیو به بازیکنان لیدز برخورد کرد و در ریباند خود این بازیکن برزیلی موفق به زدن گل دوم تیمش شد.

 

 

اما در دقیقه 60 هاروی الیوت، ستاره جوان لیورپول در مرکز میدان و بعد از خطای پاسکال استرایک دچار مصدومیت وحشتناکی شده و البته داور نیز بعد از بازبینی صحنه بازیکن لیدزیونایتد را از زمین اخراج کرد.

 

دقایقی بعد و روی ضدحمله سریع لیورپولی ها بود که این بار سادیو مانه صاحب موقعیت مناسبی برای بیشتر کردن اختلاف هم داشت، اما ضربه او توسط دروازه بان لیدز مهار شد. در دقیقه 87 باز هم مانه این بار با حرکت از سمت چپ می توانست گلزنی کند، اما ضربه او به بازیکن لیدز برخورد کرده و راهی کرنر شد.

 

اما در دقیقه 92 و روی پاس دقیق تیاگو بود که سادیو مانه با چرخشی تماشایی و ضربه خوب خود از درون محوطه موفق به زدن گل سوم هم شد تا لیورپول در این دیدار با نتیجه 0- به پیروزی دست یابد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lwpz8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کلوپ: برابر بهترین تیم اروپا مساوی کردیم