تاریخ انتشار: 1400/06/21 23:19
کد خبر: 33553

پیولی: زلاتان هرگز پیر نمی شود

استفانو پیولی، سرمربی میلان، بعد از پیروزی تیمش مقابل لاتزیو از عملکرد شاگردانش تمجید کرد.
پیولی: زلاتان هرگز پیر نمی شود

میلان همچون فصل گذشته شروع فوق العاده ای در رقابت های سری آ داشته و امروز موفق شد سومین پیروزی پیاپی خود را به دست بیاورند تا به صدر جدول صعود کند. همچنین این پیروزی باعث شد که تیم استفانو پیولی با روحیه ای مناسب به استقبال لیگ قهرمانان اروپا و دیدار برابر لیورپول برود.

 

استفانو پیولی، سرمربی میلان، در پایان بازی گفت:  "ما باید نشان می دادیم که میلان می داند چگونه خوب بازی کند. امروز ما کیفیت بیشتری نسبت به آنها ارائه کردیم و شایسته پیروزی بودیم. لیائو در حال حاضر نقطه قوت میلان است.  رافا تنها 22 سال دارد و در سومین فصل حضور خود در سری آ را پشت سر می گذارد و باید در محوطه جریمه موثرتر باشد. زیبایی مربیگری بازیکنانی مانند او و ربیچ در این است که آنها ویژگی های متفاوتی دارند اما ما تعادل را حفظ می کنیم."

 

بازگشت زلاتان ابراهیموویچ با گل : "ابراهیموویچ 4 ماه است که هیچ مسابقه ای انجام نداده است و از بازگشت بسیار خوشحال بود و چند دقیقه وقت داشت که باعث می شود او در بازی های بعدی احساس بهتری داشته باشد. ابراهیموویچ هرگز پیر نمی شود و اشتیاق زیادی دارد، این آتشی است که در درون دارد. او برای برنده شدن رقابت می کند همیشه به شکل حداکثری تمرین می کند و این کار را با لذت انجام می دهد.  وقتی اینگونه هستید، گذر سالها را متوجه نمی شوید."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ax8ay

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیولی: جدایی رونالدو از یوونتوس غیرمنتظره بود