تاریخ انتشار: 1400/06/22 23:03
کد خبر: 33501

رویای استقلال به باد رفت

استقلال در شبی که موقعیت های بسیار زیادی به روی دروازه الهلال خلق کرد و بازیکنان این تیم در باز کردن دروازه عبدالله المعیوف ناکام بودند، از دور رقابت های لیگ قهرمانان کنار رفت.
رویای استقلال به باد رفت

در نخستین دیدار از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، استقلال در استادیوم زعبیل شهر دبی به مصاف الهلال رفت و در پایان شاگردان فرهاد مجیدی علی رغم ارائه بازی خوب و قابل قبول و خلق موقعیت های پرتعداد به روی دروازه قهرمان عربستان، با شکست دو بر صفر، از دور رقابت ها کنار رفتند.

بازی در نیمه نخست با مالکیت الهلال روی توپ و میدان آغاز شد اما رفته رفته استقلالی ها خودشان را در زمین پیدا کردند و این تیم موقعیت بسیار خوب و بزرگی توسط مطهری و یزدانی به دست آورد اما درخشش عبدالله المعیوف مانع از گلزنی نماینده ایران شد.

در دقیقه 39 و روی حرکت خوب دو بازیکن خارجی الهلال، این تیم به گل نخست رسید. پاس در عمق متئوس پریرا پس از سر خوردن و سرنگونی محمدحسین مرادمند به بافتیمبی گومیس رسید که ضربه چپ این بازیکن به گل اول الهلال منجر شد. بازی در نیمه نخست با همان یک گل به پایان رسید.

در نیمه دوم باز هم روی اشتباهات مدافعین و جا ماندن وریا غفوری، این سالم الدوسری بود که در موقعیتی تک به تک، دروازه حسینی را برای بار دوم باز کرد. اما در ادامه استقلال فرصت های زیادی به روی دروازه الهلال خلق کرد که ضربات آرمان رمضانی و امیرحسین حسین زاده را عبدالله المعیوف مهار کرد.

در دقایق پایانی بازی، استقلالی ها انگیزه های خود را از دست دادند و سیدحسین حسینی چندین بار موقعیت های خطرناک بازیکنان الهلال از جمله تک به تک صالح الشهری را مهار کرد تا شکست شاگردان مجیدی سنگین تر نشود. در نهایت این بازی با همان 2 گل به سود قهرمان عربستان به پایان رسید و استقلال از دور رقابت های لیگ قهرمانان آسیا کنار رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36b56y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


11 بازیکن احتمالی استقلال برابر الهلال