تاریخ انتشار: 1400/06/23 16:22
کد خبر: 33469

اختصاصی/تاکید عجیب سازمان لیگ برای آغاز رقابت های لیگ دسته یک؛ ۱۰ تیم لیگ همچنان بلاتکلیف!

در حالی که سازمان لیگ زمان آغاز لیگ دسته یک را ۱۰ مهر اعلام کرده است همچنان ده تیم رقابت ها بلاتکلیف هستند.
اختصاصی/تاکید عجیب سازمان لیگ برای آغاز رقابت های لیگ دسته یک؛ 
۱۰ تیم لیگ همچنان بلاتکلیف!

به گزارش فرتاک ورزشی، سازمان لیگ فوتبال در اقدامی عجیب تصمیم گرفته است برای نخستین بار رقابت های لیگ دسته یک را زودتر از لیگ برتر آغاز کند که این اتفاق کمی عجیب به نظر می رسد، تیم های لیگ یکی این روز ها در بلاتکلیفی محض هستند و مشص نیست سازمان لیگ چه طور این تصمیم را گرفته است.

شمس آذر قزوین که با خرید امتیاز بادران راهی لیگ دسته یک شده است نخستین تیمی است که همچنان به علت عدم مجوز خروج از استان بادران در بلاتکلیفی به سر می برد و همچنان هم در بازار نقل و انتقالات فعالیتی نداشته است.

شاهین بوشهر دیگر تیم بلاتکلیف این روزهای فوتبال کشورمان است که همچنان نه کادر فنی و نه بازیکنانش مشخص شده است و حتی تیمداری آن ها هم در هاله ای از ابهام قرار دارد.

خوشه طلایی ساوه سومین تیم بلاتکلیف رقابت ها است که به دلیل مشکلات مالی همچنان اوضاع پیچیده ای دارد و اصلا مشخص نیست در رقابت های این فصل تیمداری می کند یا نه؟!

استقلال خوزستان هم با مشکلات مالی رو به رو است و این تیم هم در کما به سر می برد و مشخص نیست آینده آبی پوشان اهوازی چه خواهد شد.

آرمان گهر سیرجان تیمی بعدی است که هنوز تمرینات خود را شروع نکرده است و به تازگی قرار است کار خود را با قاسم شهبا آغاز کند، حالا مشخص نیست در این زمان کوتاه چه طور این تیم آماده می شود؟!

پارس جنوبی هم دقیقا وضعیت مشابه آرمان گهر دارد و هنوز تمرینات خود را آغاز نکرده است.

رایکا بابل، استقلال ملاثانی و قشقایی شیراز هم همچون سایر تیم ها با مشکلات مالی و مالکیتی رو به رو هستند و در پایان هم ویستا توربین که به تازگی راهی لیگ یک شده است مشخص نیست چه طور می خواهد خود را آما ده کند.

حالا سازمان لیگ باید پاسخ دهد که چه طور این تصمیم را گرفته است هرچند براساس شنیده ها این تصمیم تنها یک اولتیماتوم به تیم ها هست و بعید است در این زمان رقابت ها آغاز شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xomob

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکنان اسبق پرسپولیس در شهرخودرو