تاریخ انتشار: 1400/07/02 23:44
کد خبر: 32992

پوچتینو: امیدواریم مسی برای بازی با سیتی آماده باشد

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن، ابراز امیدواری کرد که لیونل مسی برای دیدار برابر منچسترسیتی در لیگ قهرمانان آماده حضور در ترکیب این تیم باشد.
پوچتینو: امیدواریم مسی برای بازی با سیتی آماده باشد

مسی اخیرا از ناحیه زانوی چپ مصدوم شده و انجام ام آر آی نشان داده که مصدومیت این بازیکن از ناحیه استخوان بوده و او قادر به حضور در میدان نیست. این بازیکن تیم ملی آرژانتین در جریان پیروزی 1-2 پی اس جی برابر متز در دیدار چهارشنبه شب غایب بود و در بازی فردا برابر مون پولیه نیز نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.

شرایط مهاجم 34 ساله پاری سن ژرمن که در تابستان امسال با قراردادی دو ساله از بارسلونا جدا شده و به این باشگاه پیوست، بار دیگر روز یکشنبه مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا مشخص شود که او می‌تواند در بازی روز سه‌شنبه لیگ قهرمانان برابر منچسترسیتی به میدان برود یا خیر.

 

 

پوچتینو روز جمعه در این باره به خبرنگاران گفت:« مسی امروز دویدن را آغاز کرده است. ما شرایط او را بررسی خواهیم کرد و امیدواریم که پیشرفت کند. اجازه دهید برای بازگشت او به زمین صبور باشیم اما در هر حالت محتاط خواهیم بود و باید ببینیم که پیشرفت او در چند روز آینده چطور است. ما روز یکشنبه می‌توانیم شرایط را به روزرسانی کنیم. امیدواریم که همه چیز خوب پیش برود و مسی بتواند بار دیگر در ترکیب تیم حضور داشته باشد. بله، ما امیدوار هستیم که او بتواند در برابر سیتی بازی کند. با این حال باید محتاط باشیم.»

 

سرمربی آرژانتینی مدعی شد که بازی برابر سیتی تاثیری روی انتخاب ترکیب او برای بازی روز شنبه ندارد. او اظهار داشت:« باید ببینیم شرایط چطور پیش خواهد رفت. گزینه‌ها و سیستم‌های متفاوتی برای استفاده وجود دارد. ما باید ببینیم که چه کسی تعادل درست را در تیم ایجاد خواهد کرد. ما همچنین انعطاف پذیری کافی برای پیشروی در طول فصل را داریم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wzw8r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 واکنش جالب پوچتینو به سوال در مورد مسی- امباپه