تاریخ انتشار: 1400/07/03 17:30
کد خبر: 32960

روز خوب هواداران استقلال

هواداران استقلال واکنش نسبتا مثبتی به انتخاب مصطفی آجرلو داشته‌اند و با توجه به حمایت او از مجیدی به امید روزهای کم‌حاشیه‌تر نشسته‌اند.
روز خوب هواداران استقلال

شب گذشته با معرفی اعضای جدید هیات مدیره استقلال مشخص شد مصطفی آجرلو از این به بعد مدیر عامل این تیم است و روی صندلی مدیریت این باشگاه خواهد نشست. نکته جالب درباره این اتفاق واکنش نسبتا خوب هواداران در فضای مجازی است. واکنش‌ها به طور مطلق مثبت نبوده اما خوش‌بینی در حرف‌های آن‌ها وجود دارد و با توجه به حمایت پیشکسوتان و بازیکنان فعلی استقلال از این اتفاق به نظر می‌رسد قدم اول برای موفقیت آبی‌پوشان تهرانی برداشته شده است.

از سوی دیگر خود آجرلو پس از انتخاب به عنوان مدیر، ‌با انتشار یک بیانیه مواضع خود را روشن کرد که نشان می‌داد قصد دارد حاشیه‌ها را دور کند. آجرلو در این بیانیه حمایت خود از مجیدی را هم اعلام کرد تا خیال هواداران استقلال بابت تغییر مربی مطمئن باشد هرچند که هنوز مدیریت و کادر فنی ملاقاتی نداشته‌اند.

به هر ترتیب اخبار خوشحال‌ کننده‌ای برای هواداران استقلال از گوشه و کنار شنیده می‌شود. از آغاز فصل جدید با کمترین حاشیه مدیریتی گرفته تا حمایت بسیاری از پیشکسوتان این باشگاه از این تغییرات مدیریتی.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lwjo8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرمت جدید سیدحسین در تیم مجیدی+عکس