تاریخ انتشار: 1400/07/04 16:55
کد خبر: 32919

امینی: ترکیب تیم ملی اول آبان مشخص می شود

نایب رئیس بانوان فدراسیون گفت: دو مرحله انتخابی برای تیم ملی برگزار می شود که مرحله دوم به صورت رفت و برگشتی انجام می شود تا بتوانیم تیمی قوی برای مسابقات جهانی آماده کنیم.
امینی: ترکیب تیم ملی اول آبان مشخص می شود

اشرف امینی نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته اظهار داشت: دومین مرحله انتخابی تیم ملی بانوان ۹ مهر ماه به صورت دوره ای برگزار خواهد شد که تمامی نفرات حاضر در اردو بانوان به جز سارا بهمنیار، طراوت خاکسار و رزیتا علیپور که رنکینگ جهانی آن ها زیر ۱۰ است شرکت خواهند کرد.

وی افزود: در این مرحله از انتخابی دو نفر برتر هر وزن در اردو باقی خواهند ماند تا آماده مرحله بعدی (سوم) انتخابی شوند. در مرحله سوم نیز سه ورزشکار حضور خواهند داشت و مسابقات به صورت دوره ای و رفت و برگشت خواهد بود.

امینی ادامه داد: هر ورزشکاری به علت مصدومیت یا مشکلات شخصی در دو مرحله پایانی نتوانند شرکت کنند، شانس حضور در مسابقات جهانی را از دست خواهد داد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون در ادامه گفت: در مرحله پایانی این انتخابی که به صورت دوره ای و رفت و برگشت انجام می شود، مرحله رفت آن ۲۰ مهر ماه و مرحله برگشت آن اول آبان خواهد بود تا در مجموع این دو مرحله نفرات اعزامی در ترکیب انفرادی برای مسابقات جهانی مشخص شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vqvz6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب تیم‌ملی تکواندو کشورمان اعلام شد
برای حضور در "جام ریاست فدراسیون جهانی"