تاریخ انتشار: 1400/07/05 13:51
کد خبر: 32883

بنتو: به دنبال هر ۶ امتیاز دیدار با ایران و سوریه هستیم/ بهترین بازیکنان را انتخاب می‌کنیم

سرمربی تیم ملی کره‌جنوبی، شکست سوریه و ایران را هدف شاگردانش در دیدار مقابل این دو تیم عنوان کرد.
 بنتو: به دنبال هر ۶ امتیاز دیدار با ایران و سوریه هستیم/ بهترین بازیکنان را انتخاب می‌کنیم

پائولو بنتو درباره دیدار تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی مقابل سوریه و ایران، در مرحله پایانی انتخابی جام جهانی 2022 قطر در قاره آسیا اظهار داشت: هدف ما در این دو بازی، پیروزی و کسب شش امتیاز است. در دیدارهای ماه سپتامبر تنها یک گل زدیم و چهار امتیاز گرفتیم، اما باید شش امتیاز به دست می‌آوردیم. تلاش می‌کنیم نسبت به دو بازی قبلی، در سبک بازی تهاجمی و ساختن فرصت‌های گلزنی بهتر باشیم و شرایط دفاعی فعلی تیم را حفظ کنیم.

وی درخصوص دعوت از تنها دو مهاجم به اردوی کره‌جنوبی گفت: فقط هوانگ اوی‌جو و چو کیوسونگ مهاجم ما بودند، اما اگر دقیق‌تر نگاه کنید، بازیکنان دیگری چون سون هیونگ‌مین، هوانگ هی‌چان و لی دونگ جون هم می‌توانند به‌عنوان مهاجم بازی کنند. شما باید همیشه از بهترین بازیکنان استفاده کنید و ما هدفی برای رسیدن به آن داریم.

سرمربی کره‌جنوبی درباره نزدیکی زمان دیدارهای لیگ‌های اروپایی با مسابقات ملی تصریح کرد: تا جایی که من می‌دانم، تعویق بازی‌ها غیرممکن است و ما باید در روزهای اعلام شده بازی کنیم. می‌خواهیم بهترین بازیکنان را در هر بازی انتخاب کنیم و این کار را به نحوی انجام می‌دهیم که به سود تیم و بازیکنان باشد.

بنتو با اشاره به لزوم حفظ توازن تیمش تصریح کرد: در زمان انتخاب بازیکنان، به توازن تیم نگاه می‌کنیم و درست نیست که یک مهاجم را به‌جای یک مدافع وسط انتخاب کنیم. باید روی سبک بازی تیم تمرکز داشته باشیم و با احترام به رقبا و تواضع، خودمان را برای بازی‌ها آماده کنیم. باید نقاطی را که در دو دیدار قبلی عملکرد خوبی نداشتیم، بهبود ببخشیم.

وی در پاسخ به انتقادات مطرح شده از خودش عنوان کرد: به نظرم صحبت کردن خیلی آسان و تصمیم گرفتن بسیار دشوار است. به همین خاطر بیشتر نگران تصمیماتم هستم تا صحبت‌ها.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3koyoq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وقتی دژاگه کاپتان حریف را می ترساند