تاریخ انتشار: 1400/07/05 22:35
کد خبر: 32866

ناچو: هدف رئال مادرید فینال لیگ قهرمانان است

ناچو فرناندز، مدافع باتجربه رئال مادرید هدف این تیم را رسیدن به فینال لیگ قهرمانان این فصل توصیف کرد.
ناچو: هدف رئال مادرید فینال لیگ قهرمانان است

رئال مادرید فصل را در شرایط خوبی آغاز کرده و به خصوص در فاز هجومی تیمی درخشان و آماده ظاهر شده است. رئال مادرید فردا شب در لیگ قهرمانان پذیرای تیم شریف خواهد بود و ناچو فرناندز، مدافع اسپانیایی این تیم ابراز امیدواری کرد آنها از لحاظ دفاعی پیشرفت کرده و بیشتر قادر به بسته نگه داشتن دروازه خود باشند.

 

ناچو فرناندز گفت: "همه می دانند که من می توانم در پست های مختلف بازی کنم، هرچند من ترجیح می دهم مدافع مرکزی باشم. ما تعدادی مصدوم داشتیم و و به همین دلیل من به عنوان بازیکن کناری بازی کرده ام. هم من و هم سرمربی می دانیم من که در پست مدافع مرکزی راحت تر هستم.

 

سال گذشته ما علیرغم مصدومان فراوان تا پایان رقابت کرده و تقریبا تا مرز فینال لیگ قهرمانان هم رسیدیم. حالا نیز اعتماد به نفس داشته و می خواهیم سال خوبی در لیگ قهرمانان داشته باشیم. رئال مادرید تا پایان فصل برای رسیدن به فینال مبارزه خواهد کرد. بازوبند کاپیتانی من را خیلی تغییر نداده، من ارزش های باشگاه رئال مادرید را به خوبی می شناسم و همیشه با جوانان خوب رفتار کرده ام. سعی می کنم به تیم کمک کنم و در حال حاضر از شرایط کاملا رضایت دارم.

 

باید از نظر دفاعی پیشرفت کنیم، زیرا ما گل های زیادی در این مدت دریافت کرده ایم. البته فعلا که بدون شکست به کارمان ادامه می دهیم و این که برای اعتماد به نفس تیمی مهم است. سرمربی فعلی رئال مادرید مربی ما را خوب می شناسد و تجربه زیادی دارد، پس فعلا همه چیز به خوبی پیش می رود."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rbpaw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ناچو صدر جدول را به رئال مادرید هدیه کرد