تاریخ انتشار: 1400/07/06 00:34
کد خبر: 32857

بنیانگذار اسپاتیفای به دنبال خرید باشگاه آرسنال

تیری آنری تایید کرد که دانیل اک، بنیانگذار و مدیر اسپاتیفای همچنان تمایل به خرید آرسنال دارد.
بنیانگذار اسپاتیفای به دنبال خرید باشگاه آرسنال

دانیل اک بعد از ظهر یکشنبه در هنگام برگزاری دربی لندن و دیدار آرسنال مقابل تاتنهام در استادیوم امارات در کنار تیری آنری، اسطوره توپچی ها مشاهده شد. هواداران آرسنال از عملکرد استن کرونکه و شیوه اداره سهامداران باشگاه خسته شده اند و احتمالا از ورود دانیل اک به باشگاه استقبال می کنند.

 

 

دانیل اک در اوایل سال جاری میلادی با ابراز علاقه به خرید باشگاه آرسنال گفت: "در کودکی و زمانی که به خاطر دارم هوادار آرسنال بودم. اگر KSE مایل است آرسنال را بفروشد، خوشحال می شوم برای خریدش اقدام کنم. من پیشنهاد خریدم را ارائه دادم، اما مالکان باشگاه پاسخ دادند که به پول احتیاج ندارند. من به تصمیم آنها احترام می گذارم، اما اگر شرایط تغییر کند من علاقمند و در دسترس هستم.

گفته می شود در ماه آوریل دانیل اک مبلغی بالغ بر دو میلیارد پوند برای خرید باشگاه پیشنهاد داده و اخیرا بار دیگر در رسانه های اجتماعی اعلام کرد که این پیشنهاد همچنان اعتبار دارد. علیرغم اینکه مذاکرات ظاهرا متوقف شده، اما تیری آنری در گفت و گو با اسکای اسپورتس تایید کرد که خودش و ایک همچنان مشتاق به توافق برای خرید تیم سابق خود هستند. تیری آنری گفت: " دانیال اک اینجاست تا بماند، ما اینجا هستیم تا بمانیم. اما ما نمی دانیم این پروسه چقدر طول می کشد."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gkzdd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اودگارد:رویای ما آرسنالی‌ها فتح CL تا دو سال دیگر است