تاریخ انتشار: 1400/07/06 01:24
کد خبر: 32854

ناظم‌الشریعه: از همین امشب باید در تیم ملی فوتسال جوانگرایی شود

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: پشتوانه سازی باید از باشگاه ها صورت بگیرد. ایران، برزیل، اسپانیا و آرژانتین میانگین سنی بالایی دارند اما باید جوانگرایی صورت بگیرد و این اتفاق باید از همین امشب صورت بگیرد.
ناظم‌الشریعه: از همین امشب باید در تیم ملی فوتسال جوانگرایی شود

«سید محمد ناظم‌الشریعه» اظهار داشت: تمام تیم ها در جام جهانی خوب هستند. تیم قزاقستان هم چند سال با هم بازی می کردند.

وی ادامه داد: بچه ها همه تلاششان را کردند. در نیمه نخست همه چیز به نفع ما بود. در نیمه دوم هم با اشتباه مسلم داور ورق بازی برگشت و به سود قزاقستان تمام شد.

وی افزود: صد در صد از لحاظ دفاعی مشکل داشتیم. هر بازی شرایط خودش را داشت. سبک فوتسال ما حمله‌ای است. سعی کردیم با تعویض ها بازیکنان را جلو ببریم و فشار را بیشتر کنیم اما آنها هم تغییر تاکتیک می دادند. اسپانیا و روسیه هم حذف شدند. نه اینکه بخواهم بگویم ما هم باید حذف بشویم اما بالاخره این اتفاق افتاده است.

سرمربی تیم فوتسال ایران تصریح کرد: برای فوتسال کاری انجام نشد اما در سوی دیگر همه با شرایط خوب به جام جهانی آمدند. تیم های اروپایی با یکدیگر بازی می کردند و آماده بودند. یک نکته هم باید اضافه کنم که سطح فوتسال بسیار بالا آمده است. 

ناظم‌الشریعه گفت: آرژانتین هم پیر ترین تیم جام بود اما نیمه نهایی رفته است. از کجا بازیکن بیاوریم؟  بازیکن از دل لیگ می آید. تیم های بالای جدول در لیگ ما سن بالا هستند. اگر خوب نبودند فرهاد فخیم را دعوت نمی کردم. 

وی تصریح کرد: ما می توانستیم قزاقستان را شکست دهیم اما فوتسال بازی لحظه هاست و سرعت بسیار بالایی دارد. ما در شرایط سخت نتوانستیم خوب بازی کنیم و بازی را از دست دادیم. از فدراسیون فوتبال و بازیکنانم تشکر می کنم. 

سرمربی تیم فوتسال ایران اظهار داشت: ما باید جوانگرایی کنیم اما بازیکنان ما نسل طلایی هستند و افتخارات زیادی به دست آوردند. پشتوانه سازی باید از باشگاه ها صورت بگیرد. ایران، برزیل، اسپانیا و آرژانتین میانگین سنی بالایی دارند اما بادی جوانگرایی صورت بگیرد. جوانگرایی باید از همین امشب صورت بگیرد. 

تیم ملی فوتسال ایران دوشنبه شب از ساعت ۲۰:۳۰ در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۱، در شهر کاوناس لیتوانی به مصاف قزاقستان رفت و در پایان با حساب سه بر دو شکست خورد و از این رقابت ها حذف شد. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4beq7d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حذف ناباورانه ایران از جام جهانی فوتسال/ شوک قزاقستان با سه گل!