تاریخ انتشار: 1400/07/09 00:27
کد خبر: 32716

مورینیو: این پیروزی پر از اتفاقات مثبت بود

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، معتقد است که اتفاقات مثبتی در جریان پیروزی تیمش برابر زوریا رقم خورده است.
مورینیو: این پیروزی پر از اتفاقات مثبت بود

دو تیم رم و زوریای اوکراین پنج‌شنبه شب در چارچوب مسابقات لیگ کنفرانس اروپا به مصاف یکدیگر رفتند و این بازی با نتیجه 0-3 به سود تیم ایتالیایی به پایان رسید.

ژوزه مورینیو که به نظر می‌رسید هنوز از شکست برابر لاتزیو عصبانی است به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:« من از نتیجه خوشحال هست و این چیزی است که در پایان بازی اهمیت دارد. چند روز قبل ما در بر تیمی که کوچک به نظر می‌رسید سلطه داشتیم اما شکست خوردیم. امشب پیروز شدیم و این مهم‌ترین نکته است. ما به پنج یا شش امتیاز دیگر برای صعود نیاز داریم. بسیاری از بازیکنان توانستند استراحت کنند، مصدوم جدیدی نداشتیم و تمامی این موارد اتفاقات مثبت این پیروزی هستند.»

 

 

مورینیو تصمیمات غیرمنتظره‌ای در خط میانی گرفت و از ابریما داربو استفاده کرد اما این بازیکن جوان پاسخ اعتماد مربی خود را با ارسال پاس گل برای استفان الشعراوی داد. مورینیو در این باره گفت:« داربو بسیار خوب بازی کرد. او تیم را به تعادل رساند و در مالکیت توپ نیز خوب بود. من همچنین از حرکات دفاعی او راضی هستم. می‌خواستم فرصتی به آمادو دیاوارا برای بازی در نیمه دوم بدهم. کریس اسمالینگ ارتباط خوبی با دفاع داشت، بنابراین این نیز نکته مثبتی در کنار گلی بود که به ثمر رساند.»

رم هفته آینده باید در لیگ ایتالیا به مصاف امپولی برود. سرمربی پرتغالی درباره این بازی گفت:« بازگشت به روند پیروزی پس از یک شکست همیشه اهمیت زیادی دارد. امپولی 9 امتیاز دارد، تیمی سرسخت است و بازیکنان ما دیرهنگام به رم می‌رسند. آنها با حضور در زمین تمرین در نیمه شب  سپس برگزاری جلسه تمرینی در صبح فردا فداکاری خواهند کرد. پس از آن می‌توانند کمی به خانه بروند.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p9dj6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طعنه‌ مورینیو به داوری: پیشرفت کردید، اما فقط در فوتبال