تاریخ انتشار: 1400/07/09 14:25
کد خبر: 32698

سیدصالحی: شهرخودرو برای افتخار می‌جنگد

سیدمهدی سیدصالحی تیم زیاد عوض کرده اما هرگز به مشهد نیامده بود.با این‌حال پس از اتمام دوره بازیگری قسمت او حضور در تیم شهرخودرو بعنوان سرپرست بود.
سیدصالحی: شهرخودرو برای افتخار می‌جنگد

 بازیکن سابق تیم های استقلال،پرسپولیس،سپاهان و ... پست جدیدی راد در فوتبال تجربه می‌کند و به عنوان سرپرست شهر خودرو معرفی شده است.‌ سید مهدی سید صالحی در گفت و گو با خبرنگار ما اعلام کرد: در ابتدا جا دارد ازمحبت مالک باشگاه آقای حمیداوی، رئیس هیئت مدیره آقای بامداد و مدیرعامل باشگاه آقای  معمایی و از تمام دوستان هیئت مدیره که بنده حقیر را قابل دانستند تا به عنوان مدیر تیم شهر خودرو فعالیت کنم تشکر کنم. افتخار این را دارم که در کنار آقای مهاجری که در زمان بازیگری قسمت نشد در کنار ایشان و شاگرد شان باشم قرار بگیرم. امیدوارم بتوانم تمام توانم را بگذارم تا برای تیم مفید باشم و برای سربلندی نماینده مشهد تمام تلاش‌مان را می‌کنیم. جا دارد که از پیشکسوتان بزرگ مشهد رخصت بگیرم و به عنوان برادر کوچکتر از آنها می خواهم با دعای خیرشان کمک حال بنده باشند و بتوانیم سال خوبی برای مردم مشهد داشته باشیم.


وی که کلاس مربیگری A آسیا را گذراند در خصوص اینکه چرا به این حیطه ورود نکرد ادامه داد: طی جلساتی که با مدیران باشگاه شهرخودرو داشتم  از جهت اینکه بتوانم استارت اولیه را بزنم محیط را بسیار خوب و آرامش بخش دیدم. طبق صحبتی که با دوستان داشتم تصمیم گرفتم کمک حال شهر‌خودرو باشم و به عنوان یک خادم برای سربلندی مردم مشهد و عزت و آبروی تیم شهرخودرو در فوتبال کشورمان حضور داشته باشم.


سید صالحی که در سالهای نه چندان دور با هادی عقیلی هم تیمی بود حالا روی نیمکت شهرخودرو با او همکار شده است در این خصوص اضافه کرد: من و هادی عقیلی به مدت هشت سال برای سپاهان بازی کردیم که ۳,۴ سال از آن را هم تیمی بودیم و زمان طلایی سپاهان در آن تیم حضور داشتیم و توانستیم روزهای خوبی را در کنار هم سپری کنیم. قسمت اینگونه شده که دوباره کنار هم باشیم‌‌ تا بتوانیم در کنار آقای رضا مهاجری درس یاد بگیریم و درس پس بدهیم.


سرپرست شهر خودرو در مورد پیش‌بینی اش از شرایط این تیم در فصل جدید گفت: شرایطی که مالک و هیئت مدیره باشگاه برای تیم در نظر گرفتند بسیار خوب است و سعی کردند که تمام نواقص را برطرف کنند و آمدن آقای مهاجری هم نشان دهنده این است که سعی بر این دارند تیم خوبی بسته شود که بتواند از آبروی فوتبال مشهد دفاع کند. تلاش همه مجموعه این است که برای افتخار آفرینی شهر مشهد بجنگند.


سیدصالحی در پایان افزود: امیدوارم دعای خیر مردم مشهد پشت تیم ما باشد که انشالله بتوانیم سالی با آرامش و پر از موفقیت داشته باشیم و برای افتخار آفرینی مشهد تلاش کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27dkn6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بهترین گلزنان ایرانی در جام های باشگاهی در آسیا