تاریخ انتشار: 1400/07/12 23:56
کد خبر: 32533

نفس راحت سیمئونه؛ ستاره کلیدی به لیورپول می‌رسد

به نظر می رسد که مارکوس یورنته مشکلی برای همراهی اتلتیکومادرید در دیدار دو هفته بعد برابر لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا نخواهد داشت.
نفس راحت سیمئونه؛ ستاره کلیدی به لیورپول می‌رسد

در جریان پیروزی دو گله اتلتیکو مادرید در بازی ابتدای هفته مقابل بارسلونا، ستاره اسپانیایی این تیم یعنی مارکوس یورنته دچار آسیب دیدگی شد تا نگرانی های زیادی در رابطه با این بازیکن ایجاد شود اما به نظر می رسد که مصدومیت او جدی نیست و و ستاره‌ کلیدی تیم سیمئونه مشکلی برای حضور در دیدار دو هفته بعد برابر لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا نخواهد داشت.

در واقع مارکوس یورنته یکی از مهم ترین ارکان تیم دیه گو سیمئونه به حساب می آید و کمتر شاهد بودیم که او فرصتی برای استراحت کردن داشته باشد.  این بازیکن از آمادگی بدنی فوق العاده ای برخوردار است و همین موضوع باعث شده که ترجیح سرمربی آرژانتینی این باشد که کمتر به یورنته استراحت بدهد.

گفتنی است اتلتیکومادرید از دو بازی ابتدایی خود در لیگ قهرمانان اروپا یک تساوی مقابل پورتو و یک پیروزی برابر میلان به دست آورده و با چهار امتیاز بعد از لیورپول در رده دوم گروه قرار دارد؛ موضوعی که باعث شده تقابل این تیم مقابل لیورپول بعد از وقفه بازی‌های ملی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد؛ مسابقه ای که به نظر می‌رسد ستاره کلیدی این تیم یعنی مارکوس یورنته مشکلی برای حضور در آن نخواهد داشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gkpjx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 شوک در اتلتیکو؛ سیمئونه می‌رود یا بلوف می‌زند؟