تاریخ انتشار: 1400/07/13 00:33
کد خبر: 32531

نشست جنجالی فن‌خال؛ این ‌چیزها به شما ربطی ندارد!

لوئیس فن خال، سرمربی تیم ملی هلند، پاسخ تندی به سوالات برخی خبرنگاران داد.
نشست جنجالی فن‌خال؛ این ‌چیزها به شما ربطی ندارد!

بعد از عملکرد ناامید کننده ای که تیم ملی هلند در رقابت‌های یورو ارائه داد و خیلی زود از مسابقات حذف شد، فرانک دی بوئر از هدایت لاله‌های نارنجی برکنار و چندی بعد این لوئیس فن خال بود که جای او را گرفت. هلند حالا در جریان مسابقات ملی دو بازی حساس مقابل لتونی و جبل‌الطارق در چارچوب مقدماتی جام جهانی برگزار خواهد کرد.

 

 

 

لوئیس فن خال، سرمربی تیم ملی هلند، در یک کنفرانس مطبوعاتی درباره وضعیت ممفیس دیپای در بارسلونا گفت:  " من هرگز نگفتم که من ممفیس دیپای از حضور در بارسلونا رضایت ندارد. من فقط به این مسئله اشاره کردم که او گفته از حضور در اردوی تیم ملی هلند خوشحال است بنابراین یک مرتبه دیگر به شما که در اینجا حضور دارید تاکید می کنم که به این موضوع دقت کنید که من اصلاً همچین حرفی نزده ام و آن را در رسانه‌های خود به اشتراک نگذارید."

 

 

 

 

لوئیس فن خال همچنین در مورد وضعیت دیگر ستاره هلندی بارسلونا یعنی فرانکی دی یونگ نیز گفت:  "من صحبتی با فرانکی نداشته ام اما با لوک دی یونگ حرف زدم. البته این مسئله به شما (خبرنگاران) ارتباطی ندارد و احتمالاً اصلاً این را هم نباید می گفتم که ممفیس اعلام کرده از حضور در اردوی تیم ملی هلند خوشحال است. احتمال دارد این حرف من باعث شود که دیپای ناراحت شود."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d9zdd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فن خال؛جانشین توشاک یا کی روش؟