تاریخ انتشار: 1400/07/13 12:00
کد خبر: 32515

امیدها بدون بازی تدارکاتی در شهر دوشنبه

بر اساس اعلام مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم امید اردوی جدید این تیم از 15 تا 23 مهر در کمپ تیم های ملی برگزار می شود و به همین بهانه 29 بازیکن به اردو دعوت شده اند.
 امیدها بدون بازی تدارکاتی در شهر دوشنبه

اردوی قبلی تیم امید به ارزیابی بازیکنان از سوی کادر فنی اختصاص داشت چرا که 66 بازیکن از تیم های لیگ برتری و دسته اولی در سه مرحله به اردو دعوت شده بودند و کادر فنی هم سعی کرد با تدارک بازی فوتبال خیلی سریع به شناخت از بازیکنان برسد اما بدون شک در اردوی جدید مهدی مهدوی کیا و دستیارانش به پیاده کردن برنامه های تاکتیکی خواهند پرداخت و پیش بینی می شود بعد از این اردو لیست نهایی تیم امید هم مشخص شود. به این دلیل که فرصت برای حضور در بازیها کم است.

تیم امید در روزهای 3 – 6 و 9 آبان باید در شهر دوشنبه تاجیکستان به مصاف تیم های نپال – لبنان و تاجیکستان برود و در این فرصت کوتاه امکان تدارک بازی دوستانه با تیم های خارجی وجود نخواهد داشت و از هم اکنون می توان به صراحت گفت تیم امید بدون بازی تدارکاتی بین المللی راهی شهر دوشنبه خواهد شد. شاید در اردوی پیش رو تیم امید بتواند با تیم های دسته اولی یا لیگ برتری در تهران بازی کند و این هم باید در روزهای ابتدایی اردوی جدید باشد به این خاطر که فصل جدید بازی های دسته اول از 24 مهر و لیگ برتر 27 مهر شروع می شود و تیم ها یک هفته پیش از شروع بازی های رسمی دیدارهای دوستانه را متوقف خواهند کرد.

تیم امید تمرینات آماده سازی خود را برای حضور در بازی های مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا خیلی دیر آغاز کرد در غیر اینصورت می توانست با تیم های خارجی برای انجام بازی های دوستانه هماهنگی کند. این مسابقات در دور مقدماتی در 11 گروه برگزار می شود که تیم های اول به همراه چهار تیم برتر دوم راهی دور نهایی بازی ها می شوند. دور نهایی بازی ها با حضور 16 تیم و در سال 2022 در تاشکند برگزار می شود و از هم اکنون حضور ازبکستان در این بازی ها قطعی است. این دوره از بازی های برای ورودی المپیک نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ozbyg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 آغاز به کار رسمی مهدوی کیا در تیم امید/ تمرین تیم ملی با 3 مربی و 22 بازیکن استارت خورد