تاریخ انتشار: 1400/07/14 00:44
کد خبر: 32469

شجاعی با شماره جدید در نساجی

شماره پیراهن کاپیتان نساجی و خرید جدید این تیم مشخص شد.
شجاعی با شماره جدید در نساجی

مسعود شجاعی که پس از یک هفته تمرین با نساجی مازندران صبح امروز قراردادش با این باشگاه را به‌صورت رسمی امضاء کرد، دیدار تدارکاتی مقابل شهرخودرو مشهد به‌عنوان کاپیتان این تیم و با شماره پیراهن جدید خود به میدان رفت.

هافبک با تجربه نساجی که در دوران حضورش در تیم ملی و سه فصل حضور در تراکتور با شماره پیراهن ۷ به میدان رفته بود، در جمع شاگردان ساکت الهامی، شماره لباس ۱۷ را انتخاب کرد و امروز برابر شهرخودرو با این لباس وارد زمین شد.

مسعود شجاعی در دیدار دوستانه مقابل شهرخودرو نخستین بازی خود با پیراهن نساجی را انجام داد و جالب اینکه با نظر ساکت الهامی که ارتباط خوبی با این بازیکن دارد، به‌عنوان کاپیتان قائم‌شهری‌ها معرفی شد و در ترکیب ابتدایی این تیم برابر مشهدی‌ها قرار گرفت؛ دیداری که با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

مسعود شجاعی در حالی شماره پیراهن 17 را بر تن خواهد کرد که شماره 7 نساجی به یاد زنده یاد نادر دست نشان توسط این باشگاه بایگانی شده است

شجاعی در شرایطی شماره ۱۷ را در نساجی بر تن خواهد کرد که در دوران حضورش در اوساسونا، لاس پالماس، الشحانیه، الغرافه قطر، پانیونیوس یونان، آ. ا. ک آتن و تراکتور این شماره پیراهن را در اختیار نداشت ولی در سال آخر فوتبالی خود تصمیم گرفته با این لباس به میدان برود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xoggz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مسعود شجاعی به نساجی ملحق شد