تاریخ انتشار: 1400/07/14 11:20
کد خبر: 32458

بلیط های بازی ایران – امارات به فروش رفت

با اعلام رسمی رسانه های اماراتی، تمامی بلیط های بازی تیم ملی این کشور و ایران به فروش رسیده است.
 بلیط های بازی ایران – امارات به فروش رفت

تیم های ملی فوتبال ایران و امارات فردا و در سومین دیدار خود از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در استادیوم زعبیل دبی به مصاف هم می روند. اماراتی ها که از 2 بازی نخست خود تنها 2 تساوی کسب کرده اند، به دنبال نهایت استفاده از فرصت میزبانی هستند تا شانس خود را برای حضور در کورس صعود به جام جهانی حفظ کنند.

از چند روز پیش، فدراسیون فوتبال امارات اقدام به فروش بلیط های این بازی کرد و در حالیکه در ابتدا عنوان شده بود 5 هزار نفر از تماشاگران معادل با 60 درصد از ظرفیت استادیوم زعبیل وارد ورزشگاه می شوند، اما از روز گذشته گنجایش هواداران افزایش یافت و تعداد آن به 8 هزار نفر رسید.

اکنون صفحه خبری و توئیتری امارات نیوز از به فروش رفتن تمامی بلیط های این بازی در فاصله نزدیک به 22 ساعت تا شروع این بازی خبر می دهد و از علاقه هواداران اماراتی برای تماشای این دیدار از نزدیک خبر داده است. البته بلیط های جایگاه هواداران ایرانی که 10 درصد از ظرفیت استادیوم است، چند روز پیش به فروش رفته بود تا هواداران تیم ملی نیز بتوانند شاگردان اسکوچیچ را تشویق کنند.

ضمن اینکه شرط حضور هواداران در استادیوم، ارائه برگه آزمایش PCR و منفی بودن تست کرونا در فاصله 48 ساعت تا آغاز بازی و تزریق 3 دوز یا 2 دوز واکسن کرونا اعلام شده که در صورت تزریق 2 دوز واکسن، باید 6 ماه از زمان تزریق واکسن دوم گذشته باشد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4je66l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب احتمالی ایران برابر امارات