تاریخ انتشار: 1400/07/15 00:20
کد خبر: 32418

جانشینی رونالد کومان؟ خیلی به آینده فکر نمی‌کنم

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک، یک بار دیگر به شایعات حضورش در بارسلونا واکنش نشان داد.
جانشینی رونالد کومان؟ خیلی به آینده فکر نمی‌کنم

بارسلونا تحت هدایت رونالد کومان در فصل جاری نتایج کابوس واری کسب کرده است. بارسا در لالیگا اوضاع چندان خوبی را تجربه نمی‌کند و در لیگ قهرمانان اروپا نیز دو بازی ابتدایی خود را با دو شکست سنگین برابر تیم های بایرن مونیخ و بنفیکا پشت سر گذاشته است.

 

 

همین نتایج ضعیف بارسا باعث شده که شایعات زیادی در رابطه با برکناری رونالد کومان به گوش برسد و در این بین از گزینه های زیادی برای جانشینی او نام برده شده است که یکی از آنها سرمربی تیم ملی بلژیک یعنی روبرتو مارتینز است. این سرمربی چند روز پیش اعلام کرده بود که تمام تمرکزش روی تیم ملی بلژیک است و حالا یک بار دیگر به شایعات حضور در بارسلونا واکنش نشان داده است.

 

روبرتو مارتینز در مصاحبه‌ای با گل در این باره گفت: " صادقانه بگویم، من زمان زیادی را صرف فکر کردن درباره آینده خود نمی کنم. حرفه ام نشان می دهد که من برای رسیدن به جایی که اکنون هستم برنامه ریزی نکرده ام. من فقط از پروژه ای به پروژه دیگر می روم. شما یاد می گیرید که باید در لحظه متعهد باشید. در فوتبال اگر بخواهید زیاد فکر کنید تنها عملکرد خوب خود را از دست خواهید داد و کاری که انجام می دهید را دست کم می گیرید. در حال حاضر من خوشحال هستم و اگر قرار باشد تصمیمی بگیرم، بهترین تصمیم را اتخاذ خواهم کرد."

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rbgzy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 بالاخره از سرمربی بارسلونا دفاع شد!