تاریخ انتشار: 1400/07/15 10:53
کد خبر: 32406

یحیی و آخرین مهره‌چینی‌ها برای الهلال

یحیی گل‌محمدی باید در آخرین بازی دوستانه، تیمش را بدون سه مهره ترکیب اصلی هدایت کند.
 یحیی و آخرین مهره‌چینی‌ها برای الهلال

نزدیک بودن فیفادی و دو بازی حساس تیم ملی کار را برای پرسپولیس که تنها چهار روز بعد از بازی با کره جنوبی باید به مصاف الهلال برود بسیار سخت کرده است. یحیی در روزهای منتهی به بازی آسیایی تیمش، سه بازیکن ملی‌پوش و دو مربی خود را در اختیار ندارد؛ البته از لحاظ دادن بازیکن به تیم ملی، الهلال هم شرایط مشابهی را تجربه می‌کند.

شاگردان گل محمدی فردا بازی خوبی را با نزدیک‌ترین رقیب‌شان در فصل گذشته انجام خواهد داد و باید به مصاف تیمی بروند که در لیگ بیستم در بازی‌های رو در رو موفق به شکستش نشدند و تا هفته آخر لیگ سایه به سایه پرسپولیس را تعقیب می‌کردند و منتظر لغزش احتمالی سرخ‌ها برای قهرمانی بودند.‌ سپاهان با خریدهای جدیدش شکل جذاب‌تری نیز به خود گرفته و بدون شک بهترین گزینه ممکن برای بازی دوستانه پیش از بازی سخت با الهلال است.

یحیی آخرین مهره‌چینی‌‌هایش را در بازی دوستانه با سپاهان انجام خواهد داد و در شرایطی که تمام توانش را در اختیار ندارد محکی جدی خواهند خورد. این بهترین فرصت برای بازیکنان دیگر است که با درخشش در آخرین بازی تدارکاتی پیش از بازی مهم سرخ‌ها در یک چهارم، توانایی‌های خود را اثبات کنند و حتی شانس حضور در ترکیب به عنوان بازیکن اصلی یا ذخیره را به دست آورند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bep55

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محل بازی پرسپولیس - الهلال مشخص شد