تاریخ انتشار: 1400/07/15 11:11
کد خبر: 32405

تساوی در دیدار امارات - ایران ؛ ممنوع !

روزنامه البیان در گزارش مفصلی به جنبه های مختلف دیدار ایران و امارات پرداخته که امشب در ورزشگاه زعبیل شهر دبی به مصاف هم می روند.
تساوی در دیدار امارات - ایران ؛ ممنوع !

روزنامه البیان در تشریح دیدار امشب ایران و امارات نوشته است: تیم ملی فوتبال امارات که به دنبال کسب اولین پیروزی در رویارویی های خود با ایران است، عصر دیروز در ورزشگاه زعبیل استادیوم خانگی الوصل تمرینات خود را انجام داد. بعد از اینکه امارات در دو بازی گذشته مقابل لبنان با نتیجه بدون گل و برابر سوریه با تساوی یک – یک متوقف شد، متوجه شده است که نتیجه تساوی و کسب دو امتیاز برای رسیدن به جاه طلبی های این تیم کافی نیست.

بازیکنان امارات با اعتماد به نفس زیاد و با اشتیاق فراوان و روحیه بالا وارد میدان می شوند که شعار آنها در طول مسابقه این است که با درخشش و رقابت، تلاش می کنند جزو تیم هایی باشند که بلیط صعود به جام جهانی را کسب می کنند. در طول تمرینات اخیر، کادر فنی بر توسعه جنبه های فیزیکی و فنی تمرکز کرد.

این مسابقه برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا امارات پس از تساوی در دو دیدار قبلی به دنبال جبران امتیازات از دست رفته است و تیم ایران که در دو مسابقه خود 6 امتیاز کسب کرده، علاقه مند است تا برتری خود و صدرنشینی گروه را حفظ کند. بنابراین، کسب نتیجه تساوی در این مسابقه برای دو تیم که شعار پیروزی را مطرح کرده اند، کارایی ندارد و آنها به دنبال به دست آوردن 3 امتیاز این دیدار هستند.

بازیکنان امارات از دو دیدار قبلی تجربه لازم را کسب کرده اند و عزم زیادی برای به دست آوردن نتیجه مطلوب در بازی امروز دارند، به ویژه اینکه توانایی بازیکنان در سطح عالی قرار دارد و آنها را برای ارائه یک بازی کاملاً متفاوت نسبت به مسابقات قبلی آماده کرده است. مهمترین سلاح هایی که امارات در بازی امروز به آن متکی است، روحیه جنگندگی بالا و عزم راسخ برای دستیابی به اولین پیروزی این تیم در مرحله بسیار مهم مقدماتی جام جهانی است تا این تیم بتواند رضایت هوادارانی که از امارات حمایت کرده اند را به دست بیاورد.

فان مارویک برنامه مناسبی برای مقابله با ایران در نظر گرفته است. این برنامه به ترمیم شکاف خط دفاعی و تکیه بر ضدحملات سریع برای کسب امتیازات کامل بستگی دارد. ضمن اینکه تغییراتی در خط دفاعی به وجود می آید که شامل حضور خلیفه الحمادی در کنار شاهین عبدالرحمن است. مارویک به این دلیل به بازیکنان خط میانی علاقه دارد که آنها عنصر توازن عملکرد تیم هستند، بنابراین ماجد حسن، عبدالله رمضان یا ماجد راشد را در دو نقطه خط میانی درگیر می کند در حالی که در خط حمله به سه عنصر تهاجمی خود یعنی لیما، کایو و علی مبخوت تکیه می کند و کار بازیسازی را نیز به خلفان مبارک واگذار خواهد کرد.

عملکرد تیم ایران که در بازی های گذشته خوب ظاهر شده، به قدرت بدنی بازیکنانش و تجربه ای که آنها از آن برخوردارند، بستگی دارد. به ویژه اینکه اکثر اعضای این تیم بازیکنان حرفه ای شاغل در لیگ های اروپایی و عربی هستند. ایران از سازمان دفاعی خوب، قدرت تکل زنی و توانایی بالای خط حمله برخوردار است که این نکات از نقاط قوت این تیم محسوب می شود. آنها از حضور بازیکنان با استعدادی مانند سردار آزمون، مهدی طارمی و دیگر عناصر خط حمله بهره می برند. مربی تیم ملی ایران توانایی بازیکنان امارات را به خوبی می شناسد، بنابراین تاکتیک حمله، سلاح آنها خواهد بود، با خیال آسوده از خط دفاعی که البته ترس از خوردن یک گل ناگهانی، برنامه های آنها را به هم می ریزد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2axpav

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 بلیط های بازی ایران – امارات به فروش رفت