تاریخ انتشار: 1400/07/18 00:40
کد خبر: 32274

ژاوی: برای هر احتمالی آماده هستم

ژاوی، سرمربی جوان السد به تمجید از لوییس انریکه، سرمربی فعلی تیم ملی اسپانیا پرداخته است.

ژاوی در اولین فصل حضور لوییس انریکه روی نیمکت بارسلونا در ترکیب این تیم حضور داشته و زیر نظر این سرمربی اسپانیایی موفق به فتح سه گانه هم شد. حالا و در آستانه فینال لیگ ملت های اروپا و تقابل اسپانیا و فرانسه، ژاوی مدعی شد انریکه در این مدت شجاعانه عمل کرده و از سبک ارسال پاس های متوالی در این تیم بهره برده است.

 

ژاوی گفت: "البته ما متعلق به سبک لوئیس انریکه هستیم و او یک مربی بسیار بسیار خوب  و توانا است که همیشه انتظارات زیادی از شما داشته و سبک پاس های متوالی را به تیم انتقال می دهد. در اسپانیا همیشه جوانان فوق العاده ای وجود دارند و من فکر می کنم لوئیس انریکه بسیار شجاع است. برنده فردا شب؟ شاید به دلیل داشتن تجربه بیشتر، من فرانسه را شانس اول قهرمانی در دیدار فینال لیگ ملت های اروپا می بینم.

 

 

من نیز سبک مورد نظر خودم را کاملا در سبک تیم ملی  اسپانیای امروز می بینم. این سبکی است که ما سال ها روی آن کار کرده ایم. این سبک مبتنی بر تسلط با توپ کار کرده و با حملات جذاب و تماشایی است.

 

آینده مربیگری ژاوی؟ هر پیشنهادی ارزشمند است و سپس تصمیم گیری انجام خواهد داشت. نمی دانم آینده من کجا رقم خواهد خورد و اما من برای هر امکان و شرایطی آماده ام."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27dkln

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 آ.اس: ژاوی در آستانه اخراج از السد