تاریخ انتشار: 1400/07/19 23:15
کد خبر: 32174

ستاره PSG مقصد بعدی خود را فاش کرد

مارکو وراتی، هافبک ایتالیای پاری سن ژرمن فاش کرد که می خواهد قبل از خداحافظی به تیم پسکارا بازگردد.
ستاره PSG مقصد بعدی خود را فاش کرد

 مارکو وراتی هرگز در سری آ بازی نکرده و در تابستان سال 2012 و با نظر کارلو آنچلوتی، تیم دسته دومی پسکارا را به مقصد  پاری سن ژرمن ترک کرد. حالا و بعد از یک دهه بازی در این تیم متمول فرانسوی، مارکو وراتی اعلام کرد قصد دارد در پایان دوران ورزشی خود دوباره در تیمی بازی کند که فوتبال را از آنجا آغاز کرده است.

 

مارکو وراتی گفت: "من عاشق پاری سن ژرمن هستم و به همین دلیل همیشه سعی می کنم تمام تلاشم را برای جبران اعتمادی که به من شده انجام دهم. من وقتی نوجوان بودم از یک شهر کوچک به اینجا آمده و در پاریس به همه چیز دست یافتم. هر اتفاقی در اینجا برایم رقم خورد باورنکردنی بود، من تبدیل به یک مرد شده، عشق زندگی ام را اینجا پیدا کردم و فرزندانم در پاریس متولد شدند.

 

 

همبازی شدن با لیونل مسی؟ زندگی به من این فرصت را داده که هر روز با بزرگ ترین بازیکن جهان بازی کنم. مسی از نظر بدنی در شرایط بسیار خوبی بوده و هنگام پا به توپ بودن اوضاع بهتر است. وقتی با مسی هستیم سن و سال این بازیکن را فراموش می کنیم. وقتی مسی مقابل ما بازی می کرد بسیار قوی بود و حالا ما از محسنات وجود او استفاده می کنیم.

 

زمان خداحافظی از فوتبال؟ من هنوز کمی زمان دارم و می دانم که همیشه اینجا خواهم ماند. اما قبل از بازنشستگی به پسکارا برمی گردم. من این کار را برای دوستان و خانواده ام انجام می دهم و البته دلیل دیگرش این است که آنجا دریا و کوه وجود دارد."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27d9ov

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بدشانسی بزرگ پاری سن ژرمن برای دیدار با آتالانتا