تاریخ انتشار: 1400/07/21 23:08
کد خبر: 32055

بدبینی لواندوفسکی؛ فوق ستاره در فکر جدایی

رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ شرایط مساعدی نداشته و ممکن است این تیم را ترک کند.
بدبینی لواندوفسکی؛ فوق ستاره در فکر جدایی

اتفاقات در هفته های اخیر مطابق میل رابرت لواندوفسکی نبوده و احتمال جدایی این گلزن آماده از این باشگاه افزایش یافته است. همین اواخر حسن صالح حمیدزیچ در مصاحبه ای خبر از احتمال تلاش بایرن مونیخ برای خرید ارلینگ هالند داده و این حرف به مذاق رابرت لواندوفسکی خوش نیامده است. آنهم در شرایطی که بایرن مونیخ هنوز برای تمدید قرارداد با این بازیکن اقدام نکرده و به نظر می رسد در مورد این تصمیم مردد است.

 

 

اما نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد ابعاد ناراحتی ستاره لهستانی از اینها هم بیشتر است. به نظر می رسد لواندوفسکی پس از اینکه در بازی مقابل فرانکفورت موفق به گلزنی شده بسیار ناراحت بوده است. حتی حجم عصبانیت این بازیکن به حدی بوده که یولیان ناگلزمان مجبور شد بعد از بازی به او دلداری دهد. اما هم تیمی های لواندوفسکی در ترکیب بایرن مونیخ در روزهای بعد متوجه ناراحتی این بازیکن شدند.

 

روز جمعه قبل از این دیدار نیز مانوئل نویر برنامه ای برای بازیکنان بایرن مونیخ ترتیب داده بود که لواندوفسکی ترجیح داد در این مراسم شرکت نکند. این بازیکن در هفته های اخیر نسبت به ترکیب بایرن مونیخ بدبین شده و احساس می کند به اندازه کافی از سوی دیگر بازیکنان مورد حمایت قرار نمی گیرد. قرارداد لواندوفسکی دو سال دیگر با بایرن مونیخ تمام می شود و این باشگاه در آستانه سال آینده یا باید تصمیم به فروش این بازیکن بگیرد و یا قرارداد یکی از بهترین بازیکنان تاریخ خود را تمدید بکند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d9wmm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


موتور گلزنی لواندوفسکی خاموش نمی‌شود (عکس)