تاریخ انتشار: 1400/07/22 11:03
کد خبر: 32037

مربی امارات دوشنبه اخراج می شود؟

روز دوشنبه فدراسیون فوتبال امارات جلسه ای را برگزار می کند تا درباره سرنوشت برت فان مارویک سرمربی تیم ملی این کشور تصمیم گیری کند.
 مربی امارات دوشنبه اخراج می شود؟

تیم ملی فوتبال امارات در مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی دور از انتظار ظاهر شده است. این تیم از 4 بازی خود که سه مورد آن خانگی بود، تنها 3 تساوی کسب کرده و برابر ایران نیز تن به شکست داده است. همین مسئله باعث شده تا شایعاتی پیرامون احتمال برکناری برت فان مارویک سرمربی این تیم مطرح شود.

روزنامه البیان در این خصوص نوشت: هیات مدیره فدراسیون فوتبال در نشست دوشنبه آینده، درباره وضعیت و آینده تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی بحث خواهد کرد. کمیته تیم های ملی در جلسه آینده خود به سرپرستی یوسف حسین به دنبال یافتن راه حل هایی برای نجات امارات از وضعیت گرفتار شده، راه حلی برای هشم هواداران، اصلاح مسیر این تیم و قرار گرفتن در راه درست است، به ویژه از آن جایی که امارات در صورت کسب نتایج خوب، همچنان برای صعود به جام جهانی شانس دارد.

این روزنامه با تعریف 2 سناریو ممکن نوشته است: دو سناریو در پیش روی کمیته تیم های ملی وجود دارد، مورد اول این است که با اخراج برت فان مارویک، یکی از مربیان شاغل در لیگ امارات به عنوان مربی جدید انتخاب شود. حال ممکن است این مربی داخلی و یا خارجی باشد که مسئله مهم این است او روی بازیکنان شناخت کافی دارد که در صورت موافقت باشگاه الشارجه، عبدالعزیز العنبری جدی ترین گزینه برای جانشینی مارویک است  

این روزنامه در مورد سناریوی دوم نیز نوشته است که اعتماد دوباره به کادر فنی فعلی با اصلاح و رفع مشکلات و نواقص تیم همچنین نقاط ضعفی است که در هفته‌های گذشته دیده شده و به عملکرد این تیم آسیب وارد کرده است. به نوشته البیان احتمال این تصمیم بیشتر است چرا که بر مبنای شرایط و وضعیت فعلی منطقی‌تر به نظر می‌رسد و این مقطع فرصت مناسبی برای ماجراجویی نیست.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mqpew

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زمان بازی های هفته دوم لیگ یک مشخص شد