تاریخ انتشار: 1400/07/30 22:59
کد خبر: 31559

پنالتی شجاع، ژاوی را قهرمان کرد!

ملی‌پوش ایرانی الریان با فرصت‌سوزی مقابل السد منجر به از دست رفتن یک جام برای تیمش شد.
پنالتی شجاع، ژاوی را قهرمان کرد!

در بازی فینال فصل ۲۱-۲۰۲۰ امیر کاپ قطر، تیم فوتبال الریان در حالی که مثل همیشه شجاع خلیل‌زاده را به‌عنوان مدافع میانی در اختیار داشت، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در استادیوم تازه تاسیس الثمامه  دوحه مقابل السد، تیم صدرنشین لیگ ستارگان قرار گرفت.

 

السد در دقیقه ۳۸ نزدیک بود با خطای یاسین براهیمی روی بغداد بونجاح صاحب یک ضربه پنالتی شود، اما داور در تصمیمی بحث‌برانگیز این تصمیم را نگرفت تا دروازه یاران شجاع باز نشود.

 

یاسین براهیمی در دقیقه ۴۵ دروازه شاگردان ژاوی را از روی نقطه پنالتی باز کرد و نیمه اول فینال جام امیر قطر با برتری یک بر صفر یاران خلیل‌زاده مقابل السد به پایان رسید.

 

السد در دقیقه ۵۸ توسط سانتی کازورلا گل تساوی را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و در نهایت هم بازی با تساوی یک بر یک این تیم مقابل الریان خاتمه یافت.

 

هر دو تیم چهار ضربه پنالتی اول خود را تبدیل به گل کردند تا ضربه پنالتی پنجم برای السد و الریان، تعیین کننده و سرنوشت‌ساز باشد، اما بدشانسی بزرگ ملی‌پوش ایرانی موجب شد تا تیمش به قهرمانی نرسد.

 

شجاع خلیل‌زاده که در جریان مسابقه نمایش خوبی ارائه کرده بود، پشت ضربه پنالتی پنجم الریان ایستاد که موفق به گلزنی نشد ولی پس از او سانتی کازورلا توانست این کار را مثل جریان بازی انجام بدهد و شاگردان ژاوی را به برتری برساند.

 

تیم فوتبال السد که پرافتخارترین تیم جام امیر قطر است، با برتری ۵ بر ۴ در ضربات پنالتی دوباره به قهرمانی در این رقابت‌ها رسید تا دست یاران شجاع از رسیدن به جام کوتاه بماند.

 

 

 

شجاع در دقایق تلف شده نیمه دوم در محوطه جریمه خودی برخوردی با اکرم عفیف داشت که منجر به بازبینی ویدئویی صحنه توسط داور شد، اما این برخورد پنالتی تشخیص داده نشد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kogld

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مقایسه پرسپولیس و ستاره های رقیب قطری/  سرپوشان در آستانه یک دیدار بزرگ