تاریخ انتشار: 1400/08/04 18:18
کد خبر: 31339

پرسپولیس_نساجی در راه دومین سه امتیاز/ تأثیر‌گذار در آینده

«دو تیم سه امتیازی هفته اول لیگ فردا در آزادی بدنبال کسب دومین پیروزی خود خواهند بود»
پرسپولیس_نساجی در راه دومین سه امتیاز/ تأثیر‌گذار در آینده

در ادامه هفته دوم لیگ برتر فوتبال روز چهارشنبه تیم پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی میزبان تیم نساجی مازندران خواهد بود.

 

این دیدار از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی و با قضاوت امیر عرب براقی و کمک محمدجواد مداح، امیر محمد داود زاده و حسین زمانی برگزار می‌شود.

پرسپولیس که با برد سه بر یک هفته اول مقابل فولاد در اهواز گام بلندی در راستای شکل گرفتن خودش برداشت، با توجه به پیروزی رقبایش در هفته دوم، برای جا نماندن از کورس باید اولین برد خانگی‌اش را هم کسب کن تا در کنار سه مدعی دیگر شش امتیازی شود.

 

امتیازات اول فصل تأثیر بسیار زیادی در روند کاری تیم در یک لیگ فرسایشی دارد و با توجه به عزم دیگر مدعیان شاگردان یحیی می‌دانند اگر بدنبال ششمین قهرمانی متوالی خود هستند  جایی برای لغزش وجود ندارد و  از همین هفته‌های ابتدایی باید امتیازات کامل را کسب کنند.

پرسپولیس در این دیدار خانگی بدنبال برد پر گل خواهد بود و قطعا بازی تهاجمی را از دقایق اول در دستور کار خود قرار خواهد داد.

در آن طرف دیگر تیم سه امتیازی هفته اول یعنی نساجی مازندران قرار دارد که در اولین دیدار خود موفق شد مهمان خود فجر سپاسی را با یک گل شکست دهد.

ساکت الهامی که بحران ماندن در فصل گذشته را به خوبی پشت سر گذاشت حالا می‌خواهد از ابتدای فصل امتیاز لازم را کسب کند تا در انتهای بیگ دغدغه سقوط نکردن را در کنار تیمش نبیند و به همین دلیل در تهران بدنبال کسب امتیاز خواهد بود.

خرید مسعودشجاعی و علیرضا حقیقی بار اسمی و تجربه را در نساجی افزایش داده و این تیم حالا با استفاده تجربه بالا پای به مسابقات خواهد گذاشت.

دو تیم در دیدار رفت فصل گذشته در مازندران به تساوی یک بر یک رضایت دادند و در بازی برگشت در تهران سرخپوشان پایتخت با دو گل رقیب خود را بدرقه کردند.

حالا باید دید تفکرات الهامی و تلاش شاگردانش در دیدار فردا یارایی ایستادگی در مقابل خط حمله خطرناک پرسپولیس را خواهد داشت یا خیر؟

 

پوریامنصوری

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ozxmg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برتری یک گله پرسپولیس برابر نساجی در نیمه اول