تاریخ انتشار: 1400/08/06 17:07
کد خبر: 31229

طارمی و اسکوچیچ آشتی می کنند ؟

پایان سوتفاهم به وجود آمده بین اسکوچیچ و مهدی طارمی سرمربی تیم ملی و مهاجم تیم پورتو مورد توجه رسانه‌های پرتغالی قرار گرفته است.
طارمی و اسکوچیچ آشتی می کنند ؟

درباره دلیل اختلاف طارمی و اسکوچیچ بارها و بارها صحبت شده و احتمالا در جریان هستید که فدراسیون خیلی زود با هر دو نفر تماس گرفت تا در آستانه بازیهای تیم ملی در آبان و در شرایطی که تیم دراگان اسکوچیچ شانس بالایی برای صعود به جام جهانی دارد، تیم ملی درگیر حاشیه جدیدی نشود.

چند روز قبل بود که روزنامه ایران ورزشی در گزارشی اعلام کرد مهدی طارمی و دراگان اسکوچیچ، به زودی نشستی را به صرف شام با یکدیگر برگزار کنند تا سوتفاهم‌های به وجود آمده بین طرفین حل شود.

خبری که سرپرست تیم ملی در گفت و گوی کوتاهش با خبرنگار فوتبالی، تقریبا آن را تائید کرد و حالا رسانه‌های پرتغالی که اختلاف طارمی با اسکوچیچ مورد توجهشان قرار گرفته بود، به ختم به خیر شدن این ماجرا اشاره کرده‌اند.

به نوشته رسانه آبولای پرتغال، طارمی و اسکوچیچ در ماه نوامبر، با یکدیگر جلسه‌ای به صرف شام خواهند داشت تا درباره اختلافشان با یکدیگر صحبت و آن را حل کنند.

سرمربی تیم ملی، بازیکنان ایرانی را به لحاظ تاکتیکی ضعیف دانسته بود و مهاجم پورتو به این قضیه واکنش نشان داد و اعلام کرد که مشکل جای دیگری است و حالا فدراسیون فوتبال ایران به دنبال رفع مشکل به وجود آمده بین این دو نفر است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2axavv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



آشتی کنان طارمی و اسکوچیچ در راه است!