تاریخ انتشار: 1400/08/08 23:13
کد خبر: 31115

عنایتی: از شکست مقابل سپاهان درس خواهیم گرفت/ حمله کردن در این بازی خودکشی بود

سرمربی هوادار در مورد شکست تیمش مقابل سپاهان صحبت کرد.
عنایتی: از شکست مقابل سپاهان درس خواهیم گرفت/ حمله کردن در این بازی خودکشی بود

هوادار در هفته سوم در دقایق پایانی بازی را به سپاهان واگذار کرد و همچنان در کسب امتیاز در لیگ برتر ناکام است‌. عنایتی پس از این بازی در ابتدای صحبت‌هایش گفت: در خصوص بازی، ما می‌دانستیم بازی سختی مقابل تیم خوب و پر مهره سپاهان داریم، خیلی کار کرده بودیم تا از این بازی امتیاز بگیریم اما در دقیقه ۸۵ با یک اشتباه فردی که جزئی از فوتبال است و ما مربیان باید تاوان آن را بدهیم گل خوردیم. ولی از بچه‌ها راضی هستم و مطمئنم بچه‌ها به خودباوری می‌رسند و درس می‌گیریم و با توجه به کیفیتی که بچه‌ها دارند انشاالله این اتفاق خواهد افتاد.

سرمربی هوادار ادامه داد: نسبت به بضاعتی که داشتم تیم را بسته بودم و قبلا هم گفته بودم با همین بچه‌ها در لیگ می‌مانیم و آن چیزی که انتظار داشتم از بچه‌ها در این سه بازی انجام شد و خود دوستان رسانه‌ای به این موضوع پرداخته‌اند. فکر می‌کنم تنها چیزی که هست و ما را اذیت می‌کند بی تجربگی در لیگ برتر است و ما به آنچه می‌خواستیم رسیدیم. هر تیمی از لیگ یک به لیگ برتر می‌آید تلاش می‌کند در لیگ بماند و ما هم تلاش می‌کنیم سهمیه تیم را حفظ کنیم. با توجه به دوستانی که تیم را تحویل گرفته‌اند و خیلی هم بلند پروازند مطمئنا در سال‌های بعدی اتفاقات بهتری می‌افتد. فهرستی هم تقدیم دوستان کردم که بتوانیم در روزهای آینده چند مهره اضافه کنیم و انشاالله این اتفاق سریعتر بیفتد.

او در مورد منطقی بازی کردن هوادار جلوی سپاهان گفت: بحث حمله کردن جلوی سپاهان خود زنی بود و ما می‌دانستیم سپاهان در خط حمله بازیکنانی دارد که می‌توانند در هر لحظه نتیجه را تغییر دهند و شما دیدید که ما در یک لحظه غفلت باختیم. در این بازی تدافعی تر بودیم ولی روی یک اشتباه فردی همه چیز به هم ریخت. بازیکنان آنچه به آنها گفته می‌شود را انجام می‌دهند و از این بابت کاملا راضی هستم.

عنایتی در پایان گفت: ما به جوی سنگین تر از لیگ یک آمده‌ایم و زمان می‌برد تا بچه‌ها به آن عادت کنند. من یادم است همیشه تیم‌هایی که به لیگ برتر می‌آمدند در چند هفته اول دچار چالش می‌شدند و این اتفاق را پیش‌بینی می‌کردیم و باید سریع خودمان را درست کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ozx8d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی سخت سپاهان مقابل هوادار