تاریخ انتشار: 1400/08/09 11:35
کد خبر: 31095

دو غول اماراتی هم از آسیا حذف می‌شوند

علاوه بر استقلال و پرسپولیس، تیم های بزرگی نظیر الاتحاد، النصر، الاهلی، العین و الوحده نیز موفق به دریافت مجوز حرفه ای نشده اند.
 دو غول اماراتی هم از آسیا حذف می‌شوند

سونامی حذف تیم های مطرح آسیایی از حضور در فصل لیگ قهرمانان همچنان ادامه دارد. پس از اینکه از روزهای گذشته زمزمه هایی مبنی بر حذف استقلال و پرسپولیس از حضور در فصل بعد لیگ قهرمانان مطرح شد، امروز رسانه های فراوانی مدعی شدند که دو تیم پر طرفدار پایتخت نتوانسته اند مجوز حرفه ای فصل بعد را دریافت کنند و از رقابت های ACL 2022 کنار گذاشته شده اند.

در همین رابطه، رسانه های عربی از حذف چندین تیم مطرح دیگر نیز خبر دادند. صبح امروز بود که روزنامه الریاضیة نوشت الاتحاد عربستان که چهارمین سهمیه فصل بعد عربستان در لیگ قهرمانان را کسب کرده بود، به دلیل عدم دریافت مجوز حرفه ای از دور رقابت های کنار رفته و التعاون به عنوان جانشین این تیم راهی آسیا می شود. ضمن اینکه الاهلی دیگر تیم عربستانی هم به همراه النصر مجوز حرفه ای آسیا را دریافت نکردند.

حالا صفحه توئیتری امارات اسپورت نیز از عدم دریافت مجوز حرفه ای دو تیم مطرح این کشور خبر داده است. العین صدرنشین فعلی لیگ امارات و الوحده که تا مرحله یک چهارم نهایی رقابت های امسال پیش رفت، تیم هایی هستند که موفق به دریافت مجوز حرفه ای نشده اند که البته این دو تیم سهمیه فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا را به دست نیاورده بودند و این قضیه تأثیری در حضور آنها در ACL 2022 نداشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zkxna

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 دربی در لیگ قهرمانان ؟ممکن است؟