تاریخ انتشار: 1400/08/10 23:07
کد خبر: 30978

تغییر چهره خامس بعد از مصدومیت عجیب (عکس)

خامس رودریگز بعد از مصدومیتی که در دیدار اخیر الریان برایش به وجود آمد به این موضوع واکنش نشان داد.
تغییر چهره خامس بعد از مصدومیت عجیب (عکس)

در لحظات پایانی دیدار العربی و الریان بود که یک مصدومیت شدید برای ستاره کلمبیایی یعنی خامس‌رودریگز به وجود آمد؛ جایی که او بعد از برخورد شدید و سنگینی که با بازیکن حریف داشت روی زمین افتاد. این اتفاق باعث شد بین بازیکنان دو تیم درگیری ایجاد شود و نهایتاً خامس به دلیل اعتراض کارت زرد دوم را دریافت کرده و از زمین مسابقه اخراج شود.

 

بعد از مصدومیتی که برای خامس رودریگز به وجود آمد باشگاه الریان قطر اعلام کرد که این بازیکن از ناحیه دنده دچار کوفتگی نسبتا شدیدی شده است و برای بهبودی کامل به چند روز زمان احتیاج دارد. از طرفی شماره 10 الریان به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی فردای این تیم مقابل الغرافه غایب خواهد بود و این موضوع به او فرصت خواهد داد تا برای بهبود آسیب دیدگی خود استراحت کند.

 

در همین راستا خامس رودریگز ضمن انتشار تصویری از ظاهر جدید خود که بعد از مصدومیت برایش به وجود آمده نوشت:  "بعد از ضربه ای که در بازی به من وارد شد اکنون کمی بهتر شده ام. همانطور که می بینید، بینی و فک من کمی در این ضربه آسیب دید. دنده بدترین قسمت بود اما جای نگرانی نیست. چند روز دیگر دوباره تمرین خواهم کرد. از آرزوهای خوب‌تان سپاسگزارم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bem88

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خامس رودریگز هم بازی شجاع خلیل‌زاده شد