تاریخ انتشار: 1400/08/10 23:50
کد خبر: 30976

تمدید؟ مهم رضایت از حضور در بهترین باشگاه دنیاست

وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، ابراز امیدواری کرد که قرارداد خود را با این تیم تمدید کند.
تمدید؟ مهم رضایت از حضور در بهترین باشگاه دنیاست

شاید پیش از آغاز فصل هیچ کس فکرش را هم نمی‌کرد که در این مقطع از وینیسیوس جونیور، ستاره جوان برزیلی رئال مادرید، به عنوان یکی از آماده ترین بازیکنان فوتبال اروپا نام ببریم. با این حال او زیر نظر کارلو آنچلوتی در بهترین فرم خود به سر می‌برد و با 9 گل زده بعد از کریم بنزما دومین گلزن برتر این فصل رئال مادرید محسوب می‌شود.

 

اما در حالی که وینیسیوس جونیور تنها 16 سال سن داشت، رئال مادرید 45 میلیون یورو برای جذب این بازیکن از فلامینگو هزینه کرد. در آن مقطع و حتی طی فصول اخیر انتقاداتی نسبت به این سرمایه‌گذاری فلورنتینو پرز مطرح شد اما حالا وینیسیوس به بهترین شکل ممکن توانایی‌های خود را به اثبات رسانده و نشان داده هزینه ای که لوس بلانکوس برای او انجام داده خیلی هم گزاف نبوده است.

 

 

قرارداد وینیسیوس در رئال مادرید تا سال 2024 اعتبار دارد و این ستاره برزیلی ابراز امیدواری کرده که سال های زیادی در این تیم بماند. او در مصاحبه ای پیرامون این موضوع گفت:  "باشگاه به من چیزی نگفته اما کاملاً آرام هستم چرا که مدت زمان زیادی باقی مانده است. البته که می خواهم قراردادم را تمدید کنم و مدت زمان زیادی در اینجا بمانم. همه اتفاقات در زمان مناسب رخ خواهد داد. قرارداد فعلی من هنوز مربوط به 16 سالگی است. اهمیت ندارد که چه زمانی قراردادم را تمدید کنم؛ مهم رضایت از حضور در بهترین باشگاه جهان است."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39knpe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مژده به کومان؛ ستاره بارسا به ال‌کلاسیکو می‌رسد