تاریخ انتشار: 1400/08/11 18:11
کد خبر: 30939

اریکسن در آستانه جدایی از اینتر در ماه ژانویه/ کریستین به آژاکس بازمی‌گردد؟

هافبک دانمارکی تیم فوتبال اینتر به نظر می‌رسد در ماه ژانویه از این تیم جدا خواهد شد.
اریکسن در آستانه جدایی از اینتر در ماه ژانویه/ کریستین به آژاکس بازمی‌گردد؟

کریستین اریکسن که در جریان مسابقات فوتبال یورو 2020 دچار ایست قلبی شد و در ادامه به توصیه پزشکان از میادین فوتبال به دور ماند، به نظر می‌رسد در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی پیش‌رو از تیم فوتبال اینتر جدا شود و آژاکس می‌تواند محتمل‌ترین مقصد برای او باشد، تیمی که بین سال‌های 2008 تا 2013 در عضویتش بود و در سال 2010 فوتبال حرفه‌ای‌ خود را از آنجا شروع کرد.

نشریه ایتالیایی «کوریره دلو اسپورت» با انتشار گزارشی مدعی شد؛ با توجه به شرایط موجود به نظر می‌رسد جدایی کریستین اریکسن از اینتر در ماه ژانویه محتمل است و اگر این اتفاق در آن مقطع نیفتد، این هافبک دانمارکی چند ماه پس از ماه ژانویه می‌تواند به مانند راجا ناینگولان و ژوائو ماریو با فسخ قراردادش به عنوان بازیکن آزاد راهی تیمی دیگر شود. طبق این گزارش، آژاکس می‌تواند متقاعدکننده‌ترین گزینه برای هافبک پیشین تاتنهام باشد. او در حال حاضر به طور مرتب توسط پزشکان باشگاه اینتر مورد ویزیت قرار می‌گیرد و دیر یا زود با مدیران این باشگاه ملاقاتی در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش خواهد داشت.

 اریکسن 29 ساله در جریان بازی تیم ملی دانمارک مقابل فنلاند در دور اول مرحله گروهی مسابقات فوتبال یورو 2020 دچار ایست قلبی و نقش بر زمین شد و در ادامه برای درمان به بیمارستانی در شهر کپنهاگ انتقال پیدا کرد. پس از اینکه کریستین مورد معاینات مختلف قلبی قرار گرفت، تصمیم گرفته شد که در بدن او دستگاه ICD (دفیبریلاتور قابل کاشت - شوک‌دهنده و ضربان‌ساز قلب) کار گذاشته شود. استفاده از این دستگاه بعد از ایست قلبی ناشی از اختلال ریتم قلب ضروری است.

در حالی که سری A ایتالیا اجازه بازی به بازیکنانی که چنین دستگاهی در بدن‌شان کار گذاشته شده است، نمی‌دهد، لیگ‌هایی مانند لیگ برتر انگلیس و لیگ دسته اول هلند به بازیکنانی دارای وضعیت مشابه با اریکسن اجازه بازی می‌دهند.

کریستین اریکسن که در پنجره زمستانی 2020 از تاتنهام به اینتر پیوست، فصل گذشته به این تیم برای ثبت اولین عنوان قهرمانی‌اش در سری A آنهم پس از 11 سال کمک کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oz7eq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آژاکس قهرمان لیگ فوتبال هلند شد