تاریخ انتشار: 1400/08/12 00:47
کد خبر: 30916

پشت پرده شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم لو رفت !

پوریا آریاکیا بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک راز پیروزی مقابل پرسپولیس را همدلی عنوان کرد و مدعی شد که یکدل شده بودیم مانند فصل گذشته پرسپولیس را ببریم.
پشت پرده شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم لو رفت !

بازیکن آلومینیوم اراک در خصوص دلایل پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس صحبت کرد.

تیم های آلومینیوم اراک و پرسپولیس در چارچوب لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۱-۰ ایرالکویی ها همراه بود.

پوریا آریاکیا، مدافع-هافبک آلومینیوم اراک در گفتگویی در خصوص برتری تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت:

بازی سختی بود. جلوی پرسپولیس همیشه بازی کردن سخت است و بازیکنان هیجان خاصی دارند. با بچه ها یکدل شده بودیم پرسپولیس را مانند سال گذشته ببریم و با تمام احترام برای آن ها، به نظرم تیم برتر زمین بودیم و باید بازی را می بردیم. موقعیت آنچنانی به آن ها ندادیم و خدا را شکر توانستیم ببریم.

بازیکن آلومینیوم در ادامه بیان کرد:

نکات کادر فنی و آقای خطیبی را در این مسابقه کاملا رعایت کردیم. روی تمام نقاط ضعف پرسپولیس کار کرده بودیم و می دانستیم از کدام ناحیه ها می توان به آن ها ضربه زد. همچنین روی نقاط قوت این تیم مانند ضد حملات و عمق تیم حریف خوب کار کردیم و آن ها را بسته بودیم. بنابراین می خواستیم اول بازی را ببندیم و در شرایط بازی به آن ها گل بزنیم. دیدید که در هر دو نیمه نیز خیلی بهتر از پرسپولیس بودیم و در نهایت گلزنی کردیم.

آریاکیا در مورد جایگاه نهایی آلومینیوم در پایان فصل و اینکه تیمش می تواند سهمیه آسیایی بگیرد یا خیر، تصریح کرد:

در فوتبال نمی توان صد در صد چیزی گفت. به نظرم انگیزه انجام کار بزرگ را داریم ولی یک سری تیم ها هستند که هزینه بالا و یارگیری کرده اند. آلومینیوم نیز از همه تیم ها دیرتر کارش را شروع کرد و آقای خطیبی نیز دیر به تیم اضافه شد. یک مقدار توقعات از ما بالا رفته ولی خوب به نظرم می توان امید داشت اول اینکه جزو نیمه بالای جدول باشیم و سپس تمرکز را بگذاریم و شاید سهمیه گرفتیم اما خوب با تیم هایی که زودتر کار را شروع کردند و یارگیری کردند فاصله داریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p98o6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اکبرپور: برای شرافت فوتبال تبریز به دنبال برد هستیم

خوشه طلایی ساوه به مصاف پرسپولیس می‌رود
اختصاصی/در دیداری تدارکاتی؛