تاریخ انتشار: 1400/08/12 11:43
کد خبر: 30897

چرا مهدوی کیا؛ الهیار را دعوت نکرد؟

الهیار صیاد منش مهاجم ایرانی تیم زوریا لوهانسک می تواند تیم امید را در هم در این دوره از مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا همراهی کند و هم در دوره بعدی.
چرا مهدوی کیا؛ الهیار را دعوت نکرد؟

او از آنجایی که متولد 8 تیر 1380 است می تواند تیم امید را در مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا و راهیابی به المپیک پاریس همراهی کند. بر اساس قوانین فیفا بازیکنانی که متولد 1379.10.11 به بالا باشند می توانند در بازی های مقدماتی المپیک و در نهایت در پاریس برای تیم های امید بازی کنند.

مهدی مهدوی کیا در بازی های مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال(2022-  تاشکند) در شهر دوشنبه تاجیکستان از الهیار صیادمنش دعوت نکرد که به نظر می رسد این به خاطر برگزاری این بازی ها در روزهای غیر فیفا بود و اگر هم از الهیار دعوت می کرد این بازیکن نمی توانست در اردوی تیم امید حاضر شود و قطعا باشگاهش با این حضور مخالفت می کرد.

مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم امید به همین بهانه به کنفدراسیون فوتبال آسیا پیشنهاد داده است که از این پس مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا را در روزهای فیفا برگزار کند. خوشبختانه مسابقات نهایی قهرمانی زیر 23 سال آسیا از 10 تا 28 خرداد با حضور 16 تیم در تاشکند برگزار می شود و از آنجایی که اردیبهشت ماه مسابقات لیگ برتر کشورهای اروپایی به پایان می رسد الهیار صیادمنش می تواند بدون دغدغه خاطر در اردوی تیم امید حاضر شود و برای ایران در این بازیها به میدان بیاید. همان طور که اشاره شد الهیار به خاطر شرایط سنی اش می تواند در دوره بعدی مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا همراه تیم امید باشد و با ایران برای صعود به المپیک با رقبا مبارزه کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36bjl9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 امیدها بدون بازی تدارکاتی در شهر دوشنبه