تاریخ انتشار: 1400/08/12 18:41
کد خبر: 30874

ماجرای دستمزد نجومی ستاره های استقلال

بر اساس اخبار غیر رسمی قرارداد دو بازیکن فرانسوی استقلال ۶۰۰و۴۰۰ هزار یورو ذکر شده است.
ماجرای دستمزد نجومی ستاره های استقلال

در حالی که سایت ترانسفر مارکت قیمت رودی ژستد را ۵۰۰ هزار یورو اعلام کرده بود، اما رسانه‌ها خبر از عقد قرارداد ۶۰۰ هزار یورویی استقلال با این مهاجم سابق استون ویلا دادند. نکته اینجاست که قرار داد ژستد با استقلال دو ساله است و مسئولان باشگاه استقلال هم به طور دقیق جزئیات قرارداد او را رسانه ای نکرده اند. چرا که برخی اعتقاد دارند مبلغ ۶۰۰هزار یورو برای قرارداد دو ساله این مهاجم فرانسوی ۳۱ ساله است. البته با رزومه ای که رودی ژستد دارد هیچ بعید نیست مبلغ قرارداد او بالا باشد به هر حال این در فوتبال یک اصل است که اگر بازیکن خوب خارجی می خواهیم باید هزینه کنیم. ۶۰۰هزار دلار شاید برای باشگاه های ایرانی پول زیادی باشد اما مسلماً برای بازیکنی که سالها در لیگ انگلیس بازی کرده اصلاً پول زیادی نیست به خصوص که باید بخشی از این پول را هم به مدیر برنامه‌های خود بپردازد.

 چندی قبل یحیی گل محمدی به این مسئله اعتراض داشت که چرا استقلال می‌تواند بازیکن خارجی بخرد اما فدراسیون فوتبال چنین مجوزی را به پرسپولیس نداده است؟ البته یحیی این حرف را قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس می‌زد و با بسته شدن پنجره مسلما پرسپولیس نمی‌تواند بازیکن داخلی و خارجی بخرد اما بهرحال مبلغ قراردادهای دو بازیکن فرانسوی استقلال در فضای مجازی حسابی سوژه شده و باید دید آیا باشگاه استقلال ارقامی که در رسانه‌ها ذکر شده را قبول دارد یا نه؟

 نکته دیگر اینکه به نظر می‌رسد ژستد از کوین یامگا هم سرحال تر و آماده تر باشد. او هشت سال بزرگتر از هموطن خود سن دارد و البته از کارنامه به‌مراتب بهتری هم برخوردار است.مهاجمی با سابقه گلزنی به تیم‌های لیورپول و منچستر می تواند یک گزینه ایده‌آل برای خط حمله استقلال باشد به شرط آنکه مثل دیاباته هر وقت پولش را نگرفت، مصدوم نشود و در تمام بازی‌ها انگیزه لازم را داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27dzv6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ضرر  100 هزار یورویی استقلال؛ سود اوسترسوند