تاریخ انتشار: 1400/08/14 00:50
کد خبر: 30803

استقبال گرم هواداران تاتنهام از کونته (عکس)

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، امشب برای اولین بار روی نیمکت تیم جدیدش می‌نشیند.
استقبال گرم هواداران تاتنهام از کونته (عکس)

تاتنهام از دقایقی قبل در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ کنفرانس اروپا به مصاف ویتسه آرنهایم رفته و کونته پس از تایید ویزایش، برای اولین بار روی نیمکت این تیم قرار گرفته است.

این مربی 52 ساله که در چند روز گذشته در تمرینات تیم جدیدش حاضر بوده و عملکرد بازیکنانش را زیرنظر داشته، به دنبال این است که با کسب سه امتیاز این بازی، کارش در لندن را با پیروزی شروع کند.

تاتنهام در حال حاضر با پنج امتیاز از سه بازی گذشته در رده سوم جدول گروه جی قرار گرفته و سه امتیاز با رن صدرنشین و دو امتیاز با ویتسه رده دومی فاصله دارد.

 

 

کونته با انگیزه مضاعفی قدم به این بازی گذاشت چرا که به محض ورود به ورزشگاه خانگی تیمش با استقبالی گرم و بی‌نظیر از سوی هواداران تاتنهام روبرو شد. تماشاگران حاضر روی سکوها نام این مربی ایتالیایی را فریاد می‌زدند.

پیتر کراچ، بازیکن سابق تاتنهام، نیز پیش از بازی مدعی شده بود که کونته نباید هیچ نگرانی از بابت حمایت هواداران داشته باشد، چرا که واکنش آنها نشان داده که از انتخاب این مربی بسیار خوشحال هستند.

کونته در آستانه دیدار برابر ویتسه به کانال‌های رسمی تاتنهام گفت:« برعهده داشتن هدایت تاتنهام باعث افتخار است. حالا من می‌خواهم پاسخ این اعتماد را بدهم. فلسفه مربیگری من بسیار ساده است: ارائه فوتبال خوب و جذاب برای هواداران. این که تیمی باثبات داشته باشیم و فراز و نشیب زیادی را تجربه نکنیم. هواداران شایستگی داشتن تیمی را دارند که بتواند بجنگد. من تمام تلاشم را می‌کنم تا شایستگی حمایت آنها را داشته باشم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48qjmm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کونته پیروزی تیمش را مدیون بازیکنان مبارزش دانست