تاریخ انتشار: 1400/08/19 11:44
کد خبر: 30499

سرمربی لبنان: این راه موفقیت مقابل ایران است

سرمربی تیم ملی لبنان معتقد است که آنها بی دلیل در رتبه سوم جدول قرار نگرفته اند و باید شخصیتی که در دیدارهای گذشته داشته اند را حفظ کنند.
 سرمربی لبنان: این راه موفقیت مقابل ایران است

کمتر کسی انتظار داشت که پس از ایران و کره جنوبی، لبنان به عنوان یکی از رقبای جدی در راه صعود به جام جهانی در پی کسب تهیه یکی از بلیط های مهم مرحله گروهی باشد. هر چند که صعود مستقیم به جام جهانی برای آنها غیرقابل تصور است اما حتی کسب جایگاه سوم و راهیابی به دیدار پلی آف نیز می تواند دستاورد بزرگی برای آنها محسوب شود.

پیروزی لبنان بر تیم ملی سوریه باعث شد تا وضعیت سایر تیم های گروه پیچیده شود. حالا شاگردان ایوان هاسک به دنبال این هستند تا از لحظه به لحظه دیدارهای خانگی نهایت بهره را برده و رتبه سوم خود را از دست ندهند. لبنانی ها به خوبی می دانند که این آخرین فرصت آنها برای کسب امتیازات لازم برای صعود است در نتیجه تیم ملی ایران فردا کار آسانی مقابل این تیم نخواهد داشت.

جلسات تمرینی و آنالیز تیم ملی لبنان همچنان ادامه دارد تا این تیم بتواند مقابل ایران رقابت سرسختانه ای داشته باشد. ایوان هاسک که بازیکن سابق تیم ملی چک اسلواکی است و در کشورهای عربی نیز سابقه خوبی دارد، عقیده دارد که برای تقابل با ایران باید شخصیت هایی را که در 4 بازی قبلی ایجاد کرده بودیم را تقویت کنیم و ما بی دلیل در رتبه سوم جدول حضور نداریم.

وی در ادامه گفت که ما باید مقابل ایران یکپارچه و با ذهنیتی مثبت وارد میدان شویم و برای تقابل با خط حمله برجسته حریف، حتی مرتکب یک اشتباه نیز نشویم. باید طبق نقشه قبلی به زمین برویم و عنصر واقعی و شجاعت خودمان را به نمایش بگذاریم. این یک فینال سرنوشت ساز برای ماست و باید در آن موفق شویم.

ایران و لبنان فردا و از ساعت 15:30 در استادیوم رفیق حریری شهر صیدا در 45 کیلومتری بیروت پایتخت لبنان به مصاف هم می روند. تیم میزبان در حال حاضر با 5 امتیاز در جایگاه سوم ایستاده و ایران نیز با 10 امتیاز صدرنشین گروه است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48q6gk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 اقدام جالب لبنانی‌ها پیش از بازی با ایران