تاریخ انتشار: 1400/08/20 18:28
کد خبر: 30431

داوری نیمه اول ایران و لبنان ایرادی نداشت

رئیس اسبق کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت‌: داور قطری در نیمه اول بازی ایران و لبنان قضاوت خوبی را به نمایش گذاشت.
داوری نیمه اول ایران و لبنان ایرادی نداشت

حسین عسگری، در مورد نحوه قضاوت عبدالرحمان جاسم در نیمه اول بازی ایران و لبنان اظهار داشت: داور قضاوت خیلی خوبی را در این نیمه به نمایش گذاشت و هیچ اشکالی در قضاوت داور و کمک‌داوران دیده نشد. عبدالرحمان جاسم یکی از دو سه داور برتر بازی آسیا است و بازی‌های مهمی را قضاوت کرده و اگر برایش مشکلی پیش نیاید از داوران حاضر در جام جهانی خواهد بود.

وی افزود: او نیمه اول را خیلی خوب کنترل کرد و هم بازیخوانی و جابجایی خوبی هم در زمین داشت. یک اشتباه هم مرتکب شد که به سود ایران بود. در آن صحنه داور خطای بازیکن لبنانی را روی وحید امیری اعلام کرد که درست نبود و باید خطای امیری اعلام می‌شد، البته این صحنه هم تأثیرگذار در بازی نبود.

عسگری در مورد اینکه آزمون مدعی بود مدافعان لبنان پیراهن او را کشیدند، اظهار داشت: پنالتی در آن صحنه رخ نداد و با توجه به اینکه مسابقه کمک داور ویدئویی داشت، قطعا اگر صحنه مشکوکی رخ می‌داد توسط داوران ویدئویی به داور گوشزد می‌شد.

رئیس اسبق کمیته داوران فدراسیون فوتبال در مورد گل تیم لبنان اظهار داشت: این گل هم سالم به ثمر رسید، زیرا از نظر فیزیکی امکان ندارد توپی که از میانه زمین روی دروازه ایران فرستاده شده به بیرون دروازه برود و دوباره به زمین برگردد. توپ اوت نشده بود و بازیکنان ما مرتکب اشتباه شدند و بازیکن لبنانی آن را به گل تبدیل کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d9yqp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آبی پوشان با داور بازی با تراکتور فقط برنده می‌شود