تاریخ انتشار: 1400/08/25 18:13
خیبر خرم آباد-خوشه طلایی ساوه؛
کد خبر: 30173

مصاف عاشوری با یاران سابق در روزی که محکوم به برد است!

تیم های خیبر خرم آباد و خوشه طلایی ساوه در هفته ششم لیگ یک باید به مصاف یکدیکر بروند.
مصاف عاشوری با یاران سابق در روزی که محکوم به برد است!

به گزارش فرتاک ورزشی، رقابتهای لیگ دسته یک به هفته ششم خودش رسیده است و تیم های خیبر خرم آباد و خوشه طلایی ساوه باید به مصاف یکدیگر بروند.

خیبر خرم آباد تیم کهکشانی این فصل پس از پیروزی برابر شهرداری آستارا در هفته نخست دومین پیروزی خود را هم در هفته دوم برابر پارس جنوبی جم به دست آرود تا شاگردان عاشوری سومین پیروزی را هم مقابل استقلال خوزستان کسب کنند، شاگردان عاشوری مقابل مس شهر بابک اما به تساوی رسیدند تا نوار پیروزی های این تیم پاره شود و سپس برابر سایپا هم شکست خورد تا محسن عاشوری  روزهای سختی را تجربه کند.

حامد فلاح زاده ستاره بی چون و چرا خیبر در هفته نخست امیدوار است دوباره کلین شیت کند، بهمن سالاری هم با هتریک هفته گذشته حالا امیدوار است که خود را به عنوان مدعی جدی کفش طلایی این فصل معرفی کند، حسین شهابی هم تعویض طلایی این روزهای عاشوری است.

خوشه طلایی ساوه که گام اول را محکم برداشت و از سد ویستا توربین عبور کرد در هفته دوم به شهر رشت سفر کرد تا به مصاف شهرداری آستارا برود که در پایان دست خالی و با شکست به ساوه برگشت، داوودمهابادی که تیمی منسجم و مدعی را روانه رقابت ها کرد هفته گذشته هم از سد مس شهر بابک عبور کرپد و سپس برابر پارس جنوبی جم و مس کرمان به تساوی رضایت داد تا حالا  نیاز مبرمی به پیروزی برابر خیبر داشته باشد.

علیرضا ارجمندیان و محسن سفید چغایی به همراه محمد سرافراز از بازیکنان تاثیرگذار این تیم هستند که در این دیدار می توانند عصای دست داوود مهابادی شود.

این دیدار روز چهارشنبه ساعت ۱۴:۱۵ در ورزشگاه تختی شهر خرم آبا  برگزارمی شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36bo9j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدال لشکر شکست خورده در شهر آورد خوزستان
استقلال ملاثانی-استقلال خوزستان؛

رقابت "پاسورها "داغ تر شد
اختصاصی/در پایان هفته سوم لیگ یک فوتبال