تاریخ انتشار: 1400/08/25 19:15
کد خبر: 30167

استقلال خوزستان-شاهین شهرداری بوشهر؛ جدالی ساده برای سهراب و شاگردانش

تیم های استقلال خوزستان و شاهین شهرداری بوشهر در هفته ششم لیگ یک به مصاف یکدیگر می روند.
استقلال خوزستان-شاهین شهرداری بوشهر؛ جدالی ساده برای سهراب و شاگردانش

به گزارش فرتاک ورزشی،رقابت های لیگ دسته یک به هفته ششم خودش رسیده است و در این  هفته تیم های استقلال خوزستان و شاهین شهرداری بوشهر به مصاف یکدیگر می روند.

استقلال خوزستان با سهراب بختیاری زاده و بازیکنان با تجربه خودش در خط دفاعی حالا درحالی پای به هفته ششم می گذارد که در هفته نخست برابر سایپا به تساوی رسید و سپس در هفته دوم هم همین نتیجه را کسب کرد و سپس برابر خیبر شکست خورد و در هفته چهارم هم دوباره شکست خورد تا کمی وضعیت این تیم که مدعی صعود است پیچیده شود، آبیپوشان هفته گذشته بالاخره موفق شدند از سد حریف هم استانی خود یعنی استقلال ملاثانی عبور کنند تا نخستین برد فصل خود را کسب کنند و حالا برای  کسب دومین پیروزی فصل باید به مصاف شاهین شهرداری بوشهر بروند.

استقلال خوزستان در این دیدار امیدوار به درخشش وحید شیخ ویسی دروازه بان با تجربه خودش است تا پس از بسته نگه داشتن دروازه خودش به فکر درخشش فرشاد جانفزا و علی کیانی فر  باشد.

شاهین شهرداری بوشهر که این فصل نشانی از تیم مدعی فصل گذشته ندارد مقابل شهرداری همدان شکست خورد تا این تیم بالاخره در هفته پنجم به دنبال نخستین برد خودش باشد، سفید پوشان در این دیدار کار آسانی برابر شهرداری آستارا ندارند اما امیدوار هستند با خرید های جدید خود بالاخره از این روز های سخت عبور کنند.

دیدار دو تیم روز چهارشنبه ساعت ۱۴:۱۵ در  ورزشگاه تختی خوزستان برگزار می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vqlgb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم منتخب هفته سیزدهم لیگ دسته یک معرفی شد+پوستر
با نظر کارشناسان فرتاک ورزشی؛

جدال لشکر شکست خورده در شهر آورد خوزستان
استقلال ملاثانی-استقلال خوزستان؛

تلاش برای کسب کفش طلا آغاز شد
اختصاصی/در پایان هفته نخست؛