تاریخ انتشار: 1400/08/26 11:38
کد خبر: 30136

مربی سوری:تیم ما قبل از بازی با ایران شکست خورده بود

یکی از مربیان سوریه از روش بازی تیم ملی فوتبال این کشور در بازی برابر ایران انتقاد کرد و گفت: تیم ما قبل از شروع این مسابقه شکست خورده بود.
مربی سوری:تیم ما قبل از بازی با ایران شکست خورده بود

تیم ملی فوتبال سوریه شب گذشته در مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برابر ایران با سه گل شکست خورد و با دو امتیاز در قعر جدول گروه A باقی ماند.

«عماد خانکان» مربی سوری بعد از این بازی از عملکرد تیم ملی سوریه انتقاد و تاکید کرد که این تیم پیش از دیدار با ایران شکست خورده به نظر می‌رسید.

این مربی تاکید کرد: بازی با ایران یکی از بدترین مسابقات ما در مرحله انتخابی جام جهانی بود. از سال‌ها پیش تیم اینقدر متلاشی به نظر نمی‌رسید. تیم سوریه فرم خوبی ندارد و بازیکنانش بدون تمرکز هستند.

خانکن با انتقاد از برنامه‌های کادر فنی سوریه گفت: روش‌های رسیدن به دروازه ایران تصادفی بود. عمر السوما در خط حمله تنها بود. تیم سوریه دنبال برد بد اما دفاعی بازی می‌کرد. این باعث شد تیم خوب ظاهر نشود.

وی با اشاره به اشتباهات دفاعی سوریه، افزود: در نیمه دوم همان اشتباهات دفاعی ادامه یافت. ایران موقعیت‌های زیادی داشت و اگر درخشش حج عثمان دروازه بان سوریه نبود، نتیجه دیگری رقم می‌خورد.

این مربی و کارشناس فوتبال سوریه در پایان گفت: یک تیم ویران شده، قبل از شروع بازی شکست خورده است. ما آنچه را که کاشته‌ایم، درو می‌کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lwrlk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ویژگی مثبت تیم ملی مقابل سوریه چه بود؟