تاریخ انتشار: 1400/08/29 01:06
کد خبر: 29974

سیف‌الله پور: پروتکلی رعایت نمی‌شود همه بیایند!

سیف الله پور مدیرعامل نساجی می‌گوید باتوجه به اینکه هواداران کنار هم نشسته بودند، امکان ورود بیش از ۵ درصد به ورزشگاه هم وجود داشت.
سیف‌الله پور: پروتکلی رعایت نمی‌شود همه بیایند!

ایزد سیف‌الله پور درباره تساوی مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی گفت: خدا را شکر می‌کنم که بازی بسیار خوب و تماشاگرپسندی را چه در این بازی و چه مقابل پرسپولیس و گل گهر انجام دادیم. از کادر فهیم خودمان تشکر می‌کنم که این بازی خوب را به نمایش گذاشتند که تماشاگران لذت بردند. 

 

وی با اشاره به حضور تماشاگران در استادیوم ادامه داد: از سازمان لیگ تشکر می‌کنم که اجازه داد این بازی با حضور تماشاگر برگزار شود، کار بسیار خوبی بود اما چرا پنج درصد؟ چرا تماشاگر نباید داخل ورزشگاه بیاید؟ اگر بحث پروتکل ها بود همه کنار هم نشسته بودند و پروتکلی انجام نشد ولی روی هم رفته کار بسیار خوبی بود و انشاالله هفته بعد اجازه بدهند تماشاگران بیشتری بیایند. تماشاگر بیاید فوتبال جذاب تر می‌شود. 

 

سیف‌الله پور با تاکید بر بازی خوب نساجی عنوان کرد: اگر آمار را دیده باشید بازی دست ما بود و موقعیت های ما اگر گل می‌شد استقلال امروز حرفی برای گفتن حداقل در نیمه اول نداشت ولی باز هم احترام می‌گذاریم. استقلال تیم بسیار بزرگ و ریشه داری است و ما هم نساجی هستیم و امسال حرف های زیادی برای گفتن داریم.

مدیرعامل نساجی درباره حضور مسعود شجاعی و ساکت الهامی روی سکوها اظهار داشت: مسعود شجاعی که در بازی قبل اخراج شده بود و آقای الهامی هم روز گذشته حکم تجدید نظرشان آمد و از حضور در ورزشگاه ها بخشیده شدند اما سه جلسه محروم بودند که یک جلسه دیگر هم محرومیت دارند. به ما اطلاع دادند که می‌تواند در ورزشگاه باشد و نماینده محترم بازی به محض اینکه صحبت کردند که ایشان باید به اتاق شیشه ای برود در دقیقه ای که گفتند من آقای الهامی را بردم در اتاق شیشه ای نشستند در کنار ما بودند و کوچینگ را از آنجا انجام دادند. 

 

وی با اشاره به رسیدگی خوب کمیته انضباطی اضافه کرد: جا دارد تقدیر و تشکر کنم از اعضای محترم کمیته انضباطی؛ آقای حسن زاده، آقای عبداللهی و آقای جاودانی. جلسه بسیار خوبی بود و صحبت های آقای الهامی هم شنیدند و تجدید نظر شد.

 

سیف‌الله پور در پایان مورد زمین ورزشگاه نساجی گفت: بارها آقای الهامی اعلام کرده که ما تیمی هستیم که روی زمین تمرین می‌کنیم و تمرینمان در تهران انجام می‌شود اما ورزشگاه وطنی تعطیل است. امروز من با آقای استاندار صحبت کردم و قول دادند که حمایت می‌کنند که کارهای این ورزشگاه هر چه زودتر انجام شود و دستشان هم درد نکند ولی ورزشگاه شهدای سازی چمن خوبی ندارد و ما در آنجا نقابل فجر سپاسی که یقه همه را گرفته بردیم و آنجا هم اعلام کردیم که این چمن، چمن خوبی نیست. اگر قرار باشد بازی ها با حضور تماشاگران برگزار شود به دلیل احترام به تماشاگران خوب و خونگرم مازندرانی که امروز هم شرمنده آنها شدیم که نگذاشتند به ورزشگاه بیایند، ما در ورزشگاه ساری بازی را انجام می‌دهیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27d5le

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برگزاری دیدار تدارکاتی نساجی و مس با 6 گل